جمعه, اردیبهشت ۲۸

بازسازی توالت،سرویس بهداشتی،حمام،آشپزخانه،توالت

در سراسر تهران ممکن است نیاز به بازسازی حمام توالت آشپزخانه داشته باشید اگر:

بازسازی حمام

بازسازی حمام در تهران

آیا به دنبال یک بازسازی کننده حمام با تجربه و قابل اعتماد درتهران و اطراف آن هستید؟ شما در جای درست قرار دارید. حمام یکی از پرکاربردترین فضاهای خانه شماست. این باید مکانی باشد که کاملاً با نیازهای شما مطابقت داشته باشد و به عنوان فضایی برای استراحت و تجدید قوا باشد. اگر حمامی دارید که برای تطبیق بهتر با سبک زندگی شما نیاز به تعمیر اساسی دارد – چه به این دلیل که وان حمامی دست و پا گیر دارید و ترجیح می دهید یک دوش صرفه جویی در فضا داشته باشید، یا چالش های حرکتی دارید و می خواهید راحتی یک وان دستی داشته باشید تیم بازسازی مقصود می تواند بازسازی مورد نظر شما را فراهم کند. از ابتدا تا انتها، ما تمام جنبه‌های بازسازی حمام یا دوش شما را انجام می‌دهیم تا در نهایت حمامی را ارائه دهیم که واقعاً از استفاده روزانه از آن لذت خواهید برد. زیرا ما معتقدیم هر خانه داستانی دارد. اینجاست که شما لایق بهترین ها هستید!

 

چرا اجازه نمی دهید مقصودبازسازی کمک کند؟ با مجموعه ای از طرح های موجود، می توانید مطمئن باشید که ما شما را در انتخاب گزینه های مناسب که برای شما و خانواده شما مناسب است راهنمایی خواهیم کرد. ما با هم می‌توانیم حمام شما را به مکانی آرامش‌بخش تبدیل کنیم که مطمئناً برای سال‌های آینده از آن لذت خواهید برد.

همین امروز با ما تماس بگیرید، بازسازی حمام و توالت  را شروع کنید!

 

از ساخت کانتر، نصب کابینت، دوش، نصب روشویی و روشنایی گرفته تا کاشی کاری حمام، سیمان، بتن، دیوار خشک و رنگ، شرکت بازسازی مقصود تمامی جنبه های پروژه های شما را از برآورد اولیه و طراحی سه بعدی گرفته تا تعمیرات نهایی و پس از اتمام انجام می دهد. پاکسازی پروژه

 

پیمانکاران بازسازی ما و تیم متخصصان طراحی داخلی و ساخت و ساز در مقصود بازساز انتخاب مواد بازسازی، سفارش و نصب کلیه وسایل حمام از جمله توالت، سر دوش، درب دوش، شیرآلات و کابینت را ارائه می دهند.

 

کفپوش سنگ، کاشی و …

بازسازی حمام اصلی دارای وسایل استیل ضد زنگ، دستگیره کابینت مدرن، سرهای دوش متعدد، کفپوش کاشی سفارشی و کابینت های دیواری است. دوش شودررررم  با بارندگی بالای سر و دوش دستی حسی شبیه آبگرم ایجاد می کند.

 

بازسازی حمام مستر

پروژه های اصلی بازسازی حمام شامل شیرهای سینک، وسایل و تجهیزات و انتخاب و خرید سخت افزار است. نصب سینک ظرفشویی و کاشی کاری کف، تعویض وان، تعویض دوش، نصب وان روشویی، و تبدیل حمام. خدمات نوسازی اتاق مستر نیز شامل تخریب و برداشتن لوازم و وسایل موجود، جابجایی شیرآلات و زهکشی، عایق رطوبتی، دوغاب کاشی و استفاده از سیلر می باشد. برای بازسازی آشپزخانه، اضافه کردن اتاق و فضاهای زندگی در فضای باز با ما تماس بگیرید تا مشاوره رایگان در منزل داشته باشید.

 

بازسازی و نوسازی روشویی حمام سفارشی درتهران و لواسانات

 

 

برای تعیین وقت بازرسی و بازسازی همین امروز با ما تماس بگیرید!

09194443131

Call Now Button