جمعه, اردیبهشت ۲۸

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 10 تهران

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 10

منطقه ۱۰ شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است.

این منطقه در مرکز شهر تهران قرار دارد. این منطقه در شمال به خیابان آزادی منطقه۲، در جنوب به خیابان قزوین منطقه۱۷، در شرق به بزرگراه نواب صفوی منطقه۱۱ و در غرب به خیابان شهیدان، بزرگراه یادگار امام، خیابان هرمزان و خیابان امامزاده عبدالله منطقه۹ محدود می‌شود.

از مهم‌ترین خیابان‌های این منطقه خیابان جیحون، خوش، قصر الدشت، کارون و رودکی (سلسبیل) و خیابان جمهوری اسلامی و خیابان سینا (محبوب مجاز) است. بخش جنوبی تونل توحید نیز در این منطقه واقع شده‌است.

این منطقه با تراکم ناخالص جمعیتی حدود ۴۰۰ نفر در هر هکتار بوده که از این حیث، از پُرتراکم‌ترین مناطق شهر تهران در بین مناطق بیست و دوگانه محسوب می‌شود، تراکم جمعیتی آن چهار برابر حد استاندارد و دو برابر میانگین تراکم در شهر تهران است.

این منطقه دارای سه ناحیه و ده محله است. فضای سبز منطقه از ۳۲ بوستان با وسعتی بیش از ۴٫۳ هکتار برخوردار است. سرانه فضای سبز ۲/۶ متر مربع می‌باشد. شاخص‌ترین پارک منطقه پارک هزار شهید و بوستان تهرانی هستند.

منطقه ده با دسترسی به بخش جنوبی تونل توحید و نیز دسترسی به بزرگراه یادگار امام و نیز بزرگراه نواب دسترسی نسبتاً خوبی به شبکه بزرگراهی تهران دارد در این بخش اطلاعات نظیر جمعیت و وسعت، محدوده و ویژگی‌های منطقه ارائه می‌شود.

محدوده

به لحاظ موقعیت جغرافیایی از شمال به خیابان آزادی، از جنوب به خیابان قزوین، از شرق به بزرگراه شهید نواب صفوی و از غرب به خیابان شهیدان منتهی می‌شود. منطقه ده، در بخش غربی شهر تهران واقع و با مناطق دو (شمال)، نُه (غرب)، هفده (جنوب) و یازده (شرق) همجوار است. این منطقه دارای سه ناحیه و ده محله است.

وسعت و جمعیت
منطقه ده با ۸۱۷ هکتار مساحت، کوچک‌ترین منطقه شهرداری تهران بعد از منطقه هفده محسوب می‌شود. این منطقه دارای سه ناحیه و ده محله است.

جمعیت منطقه در حدود ۳۲۷ هزار نفر و با تراکم ناخالص جمعیتی حدود ۴۰۰ نفر در هر هکتار بوده که از این حیث، از پُرتراکم‌ترین مناطق شهر تهران در بین مناطق بیست و دوگانه محسوب می‌شود

و تراکم جمعیتی آن چهار برابر حد استاندارد و دو برابر میانگین تراکم در شهر تهران است. در حدود ۱۱۷۰۰۰ خانوار در این منطقه زندگی می‌کنند و زنان ۵۱ درصد و مردان ۴۹ درصد جمعیت این منطقه را تشکیل می‌دهند. ۸۷ درصد جمعیت منطقه باسواد می‌باشند. این منطقه دارای سه ناحیه و ده محله است.

ویژگی
دسترسی به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، ترمینال غرب، فرودگاه مهرآباد و بازار تهران از فرصت‌های این منطقه است

لوله بازکنی و تخلیه چاه هفت چنار

محله هفت چنار در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است.

این محله در منطقه ۱۰ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان کمیل و خیابان جیحون، از شرق با خیابان خوش جنوبی، خیابان امیرقلی، خیابان بریانک و خیابان محبی، از جنوب با خیابان قزوین و خیابان پهلوانی و از غرب با خیابان رنجبر، خیابان نوری، خیابان حسام الدین و خیابان خواجه زاده محدود شده است و با محله‌های ‌جی، سلیمانی، هاشمی، بلورسازی، بریانک، سلسبیل جنوبی، باغ خزانه، کارون جنوبی مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان رضوان، موزه حیات وحش و آثار طبیعی هفت چنار، رستوران جوجه بریانک، بوستان خانواده، پارک بیست و دو بهمن، بوستان هفت چنار، بوستان اعتماد، مجموعه ورزشی شهدای جیحون، بوستان حکیم و بوستان زنبق اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه بریانک

محله بریانک در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است.

این محله در منطقه ۱۰ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان کمیل، از جنوب با خیابان قزوین و خیابان هلال احمر و از غرب با خیابان عرب، میدان بریانک، خیابان بریانک، .تعمیر آسانسور ،خیابان امیرقلی و خیابان خوش جنوبی محدود شده است و با محله‌های ‌گمرک، هفت چنار، بلورسازی، سلسبیل جنوبی، باغ خزانه، اسکندری، سلامت مجاورت دارد.


این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به رستوران باغ گلستان، مرکز خرید نواب، بوستان هزار شهید، بوستان عرب، بوستان نیلوفر، بوستان نور محله بریانک، بوستان نور محله بریانک، بوستان بانوان، کافه رستوران سنتی شبکده رها و بوستان لاله اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه سلیمانی

محله سلیمانی در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است.

این محله در منطقه ۱۰ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان کمیل، خیابان برادران عرب و خیابان سبحانی، از شرق با خیابان رنجبر و خیابان پهلوانی و از جنوب با خیابان قزوین، خیابان امامزاده حسن و خیابان رضایت محدود شده است

و با محله‌های ‌جی، هفت چنار، هاشمی، باغ خزانه، شبیری، امامزاده حسن مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان تهرانی، بوستان غنی‌پور، بوستان عزیزی، بوستانک نوید، بوستان آریا، بوستان نسترن، بوستان راز، رستوران توحید، رستوران دایی رضا و رستوران و چلوکبابی علی اشاره کرد

رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل و محل کار در شبیری

محله شبیری در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است.

این محله در منطقه ۱۰ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان کمیل، خیابان سادات و خیابان هرمزان، از شرق با خیابان سبحانی و از غرب با خیابان قزوین، خیابان شبیری و خیابان چهل و پنج متری زرند محدود شده است

و با محله‌های ‌جی، امامزاده عبدالله، سلیمانی، شمشیری، هاشمی، آذری، امامزاده حسن مجاورت دارد..تعمیر آسانسور این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست

و از اماکن مهم این محله می‌توان به سینما جی، کترینگ و رستوران بزرگ سورنا، بوستان شبیری، مجتمع تجاری میلاد قائم، رستوران کیان مهر محله شبیری، رستوران های کولاک محله شبیری، رستوران های کولاک محله شبیری، رستوران کیان مهر محله شبیری، رستوران آذری و کافه رستوران سنتی ملل اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در جی

محله جی در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است.

این محله در منطقه ۹ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با میدان آزادی، بزرگراه جناح، خیابان آزادی، بلوار عزیزی و بلوار اکبری، از شرق با خیابان کمیل و خیابان جیحون، از جنوب با خیابان هرمزان، خیابان نوری نیارکی، بزرگراه یادگار امام و بلوار شهید زاهد و از غرب با بزرگراه آیت الله سعیدی محدود شده است

و با محله‌های ‌فرودگاه مهرآباد، آپادانا، طرشت، امامزاده عبدالله، شادمهر، سلیمانی، دکتر هوشیار، استاد معین، هفت چنار، هاشمی، زنجان، مهرآباد جنوبی، کارون شمالی، شهید دستغیب، کارون جنوبی، شبیری مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به معین مال، بوستان المهدی، کافه رستوران نسکو، استخر میمنت، بوستان آزادی، بازار میوه و تره بار هاشمی، بوستان چناران جی، بازار میوه و تره بار طوس، بوستان شهدا و بوستان معلم اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در سلسبیل

محله سلسبیل جنوبی در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۰ شهر تهران قرار گرفته است و از شرق با خیابان کمیل و از غرب با خیابان قصرالدشت و خیابان هاشمی محدود شده است و با محله‌های ‌سلسبیل شمالی، هفت چنار، بریانک، کارون شمالی، کارون جنوبی، اسکندری، سلامت مجاورت دارد.


این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به مجتمع تجاری آیدین، بازار میوه و تره بار سلسبیل، بوستان خبرنگار، رستوران امیران، بوستان علمشاهی، پارک، رستوران کماج، رستوران مائده محله سلسبیل جنوبی، رستوران آتش و رستوران مائده محله سلسبیل جنوبی اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در کارون

محله کارون جنوبی در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است.

این محله در منطقه ۱۰ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان هاشمی و خیابان قصرالدشت و از جنوب با خیابان جیحون و خیابان کمیل محدود شده است و با محله‌های ‌جی، سلسبیل شمالی، هفت چنار، هاشمی، زنجان، سلسبیل جنوبی، کارون شمالی مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به رستوران طاهرزاده، رستوران آقای بناب محله کارون جنوبی، رستوران آقای بناب محله کارون جنوبی، رستوران غنچه، پاساژ سینا، بوستان شهید سامان روستایی و استخر و سونای ساعی اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه هاشمی

محله هاشمی در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است.

این محله در منطقه ۱۰ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان هاشمی، از شرق با خیابان جیحون و خیابان کمیل، از جنوب با خیابان هرمزان و از غرب با خیابان نوری نیارکی و بزرگراه یادگار امام محدود شده است

و با محله‌های ‌جی، امامزاده عبدالله، سلیمانی، دکتر هوشیار، هفت چنار، زنجان، کارون شمالی، شهید دستغیب، کارون جنوبی، شبیری مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان چناران جی، بوستان شهید چراغی، رستوران پاسارگاد، بوستان روغنی، بوستان لاله، رستوران آرنوش، پاساژ مفیدی، بازار بزرگ میوه و سبزی، پارکینگ بازار و رستوران غذای خونگی فود شادان اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در سلسبیل

محله سلسبیل جنوبی در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است.

این محله در منطقه ۱۰ شهر تهران قرار گرفته است و از شرق با خیابان کمیل و از غرب با خیابان قصرالدشت و خیابان هاشمی محدود شده است و با محله‌های ‌سلسبیل شمالی، هفت چنار، بریانک، کارون شمالی، کارون جنوبی، اسکندری، سلامت مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به مجتمع تجاری آیدین، بازار میوه و تره بار سلسبیل، بوستان خبرنگار، رستوران امیران، بوستان علمشاهی، پارک، رستوران کماج، رستوران مائده محله سلسبیل جنوبی، رستوران آتش و رستوران مائده محله سلسبیل جنوبی اشاره کرد

لوله بازکنی و تخلیه چاه کارون

محله کارون در استان خوزستان و در محدوده‌ی جنوب شرقی شهر اهواز واقع شده است.

این محله از شمال با خیابان سبزواری و بلوار نواب صفوی محدود شده است و با محله‌های ‌کوی رمضان، منبع آب مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه زنجان

محله زنجان در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است.

این محله در منطقه ۱۰ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان آزادی، از شرق با خیابان جیحون، از جنوب با خیابان هاشمی و بزرگراه یادگار امام و از غرب با خیابان شهیدان و میدان هوشیار محدود شده است و با محله‌های ‌جی، شادمهر، دکتر هوشیار، هاشمی، کارون شمالی، شهید دستغیب، کارون جنوبی مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به استخر میمنت، بازار میوه و تره بار طوس، بوستان شهدا، بوستان زنجان، بوستان هاشمی، بوستان طوس، رستوران ریز لقمه، رستوران جوجه ترافیک، ام وی ام سنتر و سرای خانوادگی رستوران اشاره کرد.

Call Now Button