جمعه, اردیبهشت ۲۸

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 11 تهران

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 11 تهران

منطقه ۱۱ شهرداری تهران یکی از مناطق مرکزی شهری تهران است.

دارای بافتی قدیمی که ۱۲/۰۳ کیلومتر مربع مساحت دارد. منطقه یازده با پنج منطقه شهرداری تهران، از شمال با منطقه شش، از غرب با منطقه ده، از شرق با منطقه دوازده و از جنوب با منطقه شانزده، از ناحیه جنوب غربی با منطقه هفده همسایه است.بیشترین مرز مشترک را با منطقه دوازده دارد. منطقه یازده شهرداری تهران از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه‌آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های نواب صفوی و شهید ابراهیمی (عباسی) و میدان نه دی (حق‌شناس) محدود می‌شود.

این منطقه با مساحت ۱۱٫۷۵ کیلومتر مربع دارای ۴ ناحیه و۱۷ محله است. شبکه معابر آن شامل ۴۵٫۲ کیلومتر معابر شریانی و ۲۲٫۸ کیلومتر پخش‌کننده محلی می‌شود. از ویژگی‌های منطقه یازده وجود مراکز مهم سیاسی و نظامی مانند بیت رهبری، نهاد ریاست جمهوری، شورای نگهبان، شورای عالی امنیت ملی، سازمان بازرسی کل کشور است.

منطقه یازده از نظر تاریخی یکی از مناطق مهم میراث فرهنگی به‌شمار می‌آید که از جمله به دروازه قزوین، باغ شاه، خیابان شیخ هادی و خیابان منیریه می‌توان اشاره کرد. منطقه یازده یکی از پرترددترین مناطق تهران است.

بر اساس گزارش شهرداری منطقه روزانه دو میلیون مسافر در سطح منطقه تردد می‌کنند که اغلب جهت رسیدن به سایر مناطق شهری یا انجام امور اداری خود از معابر این منطقه استفاده می‌کنند.در منطقه یازده امکان تاریخی ثبت ملی شده و خانه موزه‌های متعددی وجود دارد.

از جمله آن‌ها می‌توان اشاره کرد به خانه انیس‌الدوله، کلیسای مریم مقدس، خانه مینایی، خانه عدل، میدان حسن‌آباد، کلیسای شرق آشوری، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، موزه مقدم، عمارت تیمورتاش، کوچه لولاگر، موزه علوم و فناوری ایران، موزه ملی قرآن، موزه بانک ملی ایران، کتابخانه موزه ملی ملک، موزه ارتباطات، موزه رضا عباسی، موزه آبگینه و سفال


محدوده
منطقه یازده شهرداری تهران از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه‌آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های نواب صفوی و شهید ابراهیمی (عباسی) و میدان حق‌شناس محدود می‌شود.

جمعیت و مساحت
این منطقه با مساحت ۱۱٫۷۵ کیلومتر مربع دارای ۴ ناحیه و۱۷ محله است.همچنین در گزارش مرکز آما ایران عنوان شده‌است؛ جمعیت این منطقه براساس سرشماری سال ۱۳۹۰ ایران، ۲۸۸٬۸۸۴ نفر (۹۸٬۵۵۶ خانوار) شامل ۱۴۲٬۸۷۷ مرد و ۱۴۶٬۰۰۷ زن است.

ویِژگی
منطقه یازده شهرداری تهران محل استقرار مراکز سیاسی و نظامی و علمی متعدد و مهم است.از آن جمله ساختمان‌های مراکزی نظیر بیت رهبری، نهاد ریاست جمهوری، شورای نگهبان، شورای عالی امنیت ملی و همچنین سفارت‌خانه کشورهای ایتالیا، فرانسه، واتیکان، ارمنستان در این منطقه قرار دارد.

وجود ایستگاه راه‌آهن تهران و نیز بازار بزرگ کتاب ایران مراکز یاد شده سبب شده منطقه یازده منطقه پرتردد شهری تهران باشد. بر اساس گزارش شهرداری منطقه روزانه دو میلیون مسافر در سطح منطقه تردد می‌کنند که اغلب جهت رسیدن به سایر مناطق شهری یا انجام امور اداری خود از معابر این منطقه استفاده می‌کنند

منطقه یازده دارای ۴ ناحیه و۱۷ محله است.

لوله بازکنی و تخلیه چاه منیریه
لوله بازکنی و تخلیه چاه امیریه
لوله بازکنی و تخلیه چاه انبار نفت
لوله بازکنی و تخلیه چاه انقلاب – فلسطین
لوله بازکنی و تخلیه چاه جمهوری
لوله بازکنی و تخلیه چاه حر
لوله بازکنی و تخلیه چاه حشمت‌الدوله – جمال‌زاده
لوله بازکنی و تخلیه چاه راه‌آهن
لوله بازکنی و تخلیه چاه سلامت
لوله بازکنی و تخلیه چاه شیخ هادی
لوله بازکنی و تخلیه چاه عباسی
لوله بازکنی و تخلیه چاه فروزش
لوله بازکنی و تخلیه چاه قلمستان
لوله بازکنی و تخلیه چاه مخصوص
لوله بازکنی و تخلیه چاه هلال‌احمر
لوله بازکنی و تخلیه چاه آگاهی
لوله بازکنی و تخلیه چاه اسکندری

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منیریه و تعمیر آسانسور تهران

محله منیریه در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است.

این محله در منطقه ۱۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با میدان حر، از شرق با خیابان امام خمینی و خیابان دکتر فیاض بخش، از جنوب با خیابان پانزده خرداد، خیابان ابوسعید و میدان منیریه و از غرب با خیابان کارگر جنوبی و خیابان شهید معیری محدود شده است و با محله‌های ‌فردوسی، سنگلج، شیخ هادی، میدان حر، امیریه، مخصوص مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به پاساژ ورزشی کاوه، رستوران بورک، مجتمع تجاری حکمت ایرانیان، مجتمع ورزشی پاساژ المپیک، رستوران مجلسی، مجتمع تجاری تابان، مجتمع تجاری اکبری، بوستان مهر آسا، فروشگاه کوهنوردی و تجهیزات فنی شکوه و رستوران اشاره کرد.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در امیریه

محله امیریه در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است.

این محله در منطقه ۱۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان شهید معیری و میدان منیریه، از شرق با خیابان ابوسعید و خیابان پانزده خرداد، از جنوب با خیابان ولیعصر، خیابان وحدت اسلامی و خیابان بشیری و از غرب با خیابان کارگر جنوبی، خیابان قزوین و میدان قزوین محدود شده است و با محله‌های ‌گمرک، سنگلج، میدان حر، منیریه، مخصوص، امیربهادر مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به رستوران ایرانی سنتی ارسباران، مجتمع اداری تجاری ولیعصر، رستوران ملی، بوستان مهر، بازار میوه و تره بار منیریه، رستوران طلیعه، مجتمع تجاری دادرس، پاساژ ورزشی ولیعصر، مجتمع تجاری اداری ولیعصر و کتابخانه حاج یدالله آشتیانی اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در نفت تهران

محله نفت در استان تهران و در محدوده‌ی غربی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۲۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شرق با بلوار تهرانسر، میدان کمال الملک و بلوار لاله، از جنوب با بلوار شاهد و از غرب با بزرگراه آزادگان و بزرگراه آزادگان جنوب محدود شده است و با محله‌های ‌شهرک استقلال، تهرانسر شمالی، شهرک آزادی، تهرانسر غربی، تهرانسر مرکزی مجاورت دارد.


این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به پارک، رستوران ایتالیایی سلام لویی جی، کتابخانه فرهنگ سرای کوثر، سینما ققنوس، پاساژ رحیمیان، پاساژ بهار، مجتمع تجاری سهند، مرکز خرید مهستان و مرکز تجاری الهام اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در میدان انقلاب

محله انقلاب در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان انقلاب، از شرق با خیابان حافظ، از جنوب با خیابان جمهوری اسلامی و از غرب با میدان انقلاب اسلامی و خیابان کارگر جنوبی محدود شده است و با محله‌های ‌فردوسی، شیخ هادی، نصرت، دانشگاه تهران، نجات اللهی، جمالزاده مجاورت دارد.


این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان دانشجو، پاساژ شانزلیزه، رستوران اکبر جوجه، رستوران و کافی شاپ بوفالو، پاساژ حافظ، هتل رستوران پارس، مرکز تجاری یگانه، رستوران برازنده، رستوران شمالی ماهی دودی و کافه رستوران فود میامی اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در جمهوری و تعمیر آسانسور تهران

محله جمهوری در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان آزادی، از شرق با خیابان زارع، خیابان گلشن و خیابان دیلمان، از جنوب با خیابان آذربایجان، خیابان انصافی مقدم و خیابان اسکندری جنوبی و از غرب با خیابان توحید و خیابان نواب محدود شده است و با محله‌های ‌نصرت، میدان حر، سلسبیل شمالی، توحید، اسکندری، جمالزاده مجاورت دارد.
این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان اوستا، رستوران سیحون محله جمهوری، رستوران سیحون محله جمهوری، سالن غذاخوری لاکان، مجتمع تجاری اداری زائر، کافه رستوران سنتی قصر ایرانیان محله جمهوری، کافه رستوران سنتی قصر ایرانیان محله جمهوری و بازار میوه و تره بار محله گلشن اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در میدان حر

محله میدان حر در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان آذربایجان، از شرق با خیابان کارگر جنوبی، میدان حر و خیابان شهید معیری، از جنوب با خیابان کمالی، خیابان غفاری، خیابان کاشان، خیابان مخصوص و خیابان دوم و از غرب با خیابان اسکندری جنوبی و خیابان امام خمینی محدود شده است

و با محله‌های ‌شیخ هادی، منیریه، امیریه، مخصوص، اسکندری، سلامت، جمالزاده، جمهوری مجاورت دارد.


این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به مرکز خرید صبا، رستوران سنتی سپیدار، رستوران شاد، رستوران فرهنگیان، رستوران حاج خلیفه، استخر سپیدار، کافه رستوران فارسی، مرکز خرید الغدیر دفتر ساتا، رستوران بهارنو و رستوران خان جون اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در جمالزاده

محله جمالزاده در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با میدان انقلاب اسلامی، از جنوب با خیابان کارگر جنوبی و خیابان آذربایجان و از غرب با خیابان گلشن محدود شده است

و با محله‌های ‌شیخ هادی، نصرت، میدان حر، انقلاب، دانشگاه تهران، جمهوری مجاورت دارد.

این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به سینما مرکزی، بازار ایران، خانه موزه استاد حسین بهزاد، پاساژ تجاری دندانپزشکی کاوه، رستوران ماسوله، رستوران سالار محله جمالزاده، رستوران سالار محله جمالزاده، رستوران سیر تا پیاز، رستوران اسکندریه و رستوران طلا اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در سلامت

محله سلامت در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شرق با خیابان قزوین و از غرب با بزرگراه نواب محدود شده است و با محله‌های ‌گمرک، میدان حر، بلورسازی، بریانک، سلسبیل جنوبی، مخصوص، اسکندری مجاورت دارد.

این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به کتاب خانه آفتاب فرهنگ سرای انقلاب اسلامی و بوستان رودکی اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در شیخ هادی

محله شیخ هادی در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شرق با خیابان جمهوری اسلامی، از جنوب با خیابان امام خمینی و از غرب با میدان حر و خیابان کارگر جنوبی محدود شده است و با محله‌های ‌فردوسی، سنگلج، میدان حر، انقلاب، منیریه، جمالزاده مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به بازار موبایل ایران، پاساژ علاءالدین دو، کاخ موزه مرمر، مرکز خرید ایرانیان، رستوران ایتالیایی ساساری، کافه رستوران دارالخلافه، موزه ملی قرآن کریم، رستوران فریدون، رستوران سدره و پاساژ علاالدین اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در قلمستان

محله قلمستان در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان قزوین، از شرق با خیابان ولیعصر، از جنوب با میدان رازی و خیابان هلال احمر و از غرب با خیابان کارگر جنوبی و میدان قزوین محدود شده است و با محله‌های ‌گمرک، امیریه، مخصوص، امیربهادر مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به بازار روز قلمستان، موزه عمارت انیس الدوله، سینما فرخ، سالن غذاخوری امین، مجتمع تجاری رازی، فروشگاه کوه بازار، دوچرخه فروشی و بازار میوه و تره بار قلمستان اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در مخصوص

محله مخصوص در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان کارگر جنوبی، خیابان شهید معیری، خیابان دوم، خیابان کمالی و خیابان کاشان، از شرق با میدان قزوین و از غرب با خیابان خرمشهر و خیابان کمیل محدود شده است و با محله‌های ‌گمرک، میدان حر، منیریه، امیریه، اسکندری، سلامت مجاورت دارد.

این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به مجتمع تجاری خلیج فارس، استخر دخانیات، بازار میوه و پاساژ فارابی اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در گمرک

محله گمرک در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با میدان قزوین، خیابان کارگر جنوبی و خیابان قزوین، از شرق با میدان رازی، خیابان مولوی و خیابان وحدت اسلامی و از غرب با خیابان امامی محرم و بزرگراه نواب محدود شده است

و با محله‌های ‌جوادیه، سنگلج، بلورسازی، خانی آباد، امیریه، بریانک، مخصوص، امیربهادر، سلامت مجاورت دارد. این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد می‌باشد

و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان رازی، بوستان شهید محسن حججی، بوستان افق، بوستان منصور جلالی، بوستان برادران هاشمیان، خانه و موزه شهید قدمی، بوستان تهرانی، بوستان قبله، بوستان امیریه و بوستان آموزش ترافیک اشاره کرد.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در اسکندری

محله اسکندری در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان آذربایجان و خیابان اسکندری جنوبی، از شرق با خیابان کمالی و خیابان امام خمینی، از جنوب با خیابان کمیل و از غرب با بزرگراه نواب، تونل توحید، خیابان نواب و خیابان هاشمی محدود شده است

و با محله‌های ‌میدان حر، سلسبیل شمالی، بریانک، سلسبیل جنوبی، مخصوص، سلامت، جمهوری مجاورت دارد.

این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان دامپزشک، پاساژ برج گردون، بوستان کمالی، بوستان سعدی، رستوران حقیقت، رستوران بی بی محله اسکندری، رستوران سلمان فارسی محله اسکندری، رستوران سلمان فارسی محله اسکندری، رستوران بی بی محله اسکندری و مجتمع تجاری شاهین اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 11

لوله بازکنی مقصود در تهران در مناطق مختلف تهران خدمات خود را ارائه میدهد .

 

Call Now Button