جمعه, اردیبهشت ۲۸

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 14 تهران

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 14

منطقهٔ ۱۴ شهرداری تهران یکی از مناطق شرقی-جنوب شرقی شهر تهران است.

منطقه ۱۴ شهرداری از شمال، به خیابان پیروزی، حد فاصل میدان شهدا تا میدان شهید کلاهدوز و امتداد آن به سمت حوزه آبریز قصر فیروزه، از غرب؛ به خیابان ۱۷ شهریور، حد فاصل میدان خراسان تا میدان شهدا، از جنوب؛ به خیابان خاوران، حد فاصل میدان خراسان تا تقاطع میثم و ۴۵ متری آهنگ، از شرق؛ به بزرگراه بسیج مستضعفین، حد فاصل میدان شهید کلاهدوز تا تقاطع آهنگ با بزرگراه بسیج مستضعفین، حوزه آبریز و قصر فیروزه محدود می‌شود.

این منطقه از جهت غرب با منطقه دوازده، از شمال با منطقه سیزده و از جهت جنوب با منطقه پانزده همجوار و همسایه است. از محله‌های معروف این منطقه می‌توان دولاب، سلیمانیه، چهارصد دستگاه، کوی بانک رهنی، صد دستگاه، سرآسیاب و قصرفیروزه را نام برد. دروازه دولاب، یکی از دروازه تهران در این منطقه قرار داشته‌است. باغ وثوق‌الدوله، قبرستان مسیحیان، بقعه چهل تن و زمین‌های کشاورزی و باغ‌های گل از جاذبه‌های منطقه ۱۴ است.

این منطقه دارای شش ناحیه و بیست و یک محله است که بیشترین محله‌ها را در بین مناطق تهران به خود اختصاص داده‌است. این منطقه ۲/۳ درصد از کل مساحت شهر تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ بنابراین در شمار مناطق کم وسعت تهران محسوب می‌شود.

لوله بازکنی و تخلیه چاه محله قصر فیروزه

شهرک قصر فیروزه، برای اسکان پرسنل نیروی هوایی شاهنشاهی در اوایل دههٔ پنجاه خورشیدی در منتهی‌الیه شرقی تهران ساخته شد. شهرک قصر فیروزه دارای دو فاز یک و دو می‌باشد که به قصرفیروزه یک و قصرفیروزه دو معروف‌اند.

این شهرک‌ها به منطقه افسریه و شهرک والفجر، بزرگراه بسیج (افسریه) و پادگان‌ها و سایت‌های نظامی نیروی هوایی ارتش محدود می‌شوند. این دو شهرک در منطقه ۱۴ شهرداری تهران واقع است.

ورزشگاه تختی و آرامگاه زرتشتیان تهران نزدیک قصر فیروزه واقع شده‌است

لوله بازکنی و تخلیه چاه محله جوادیه

جوادیه یکی از شناخته‌شده‌ترین و از محله‌های قدیمی شهر تهران است. جوادیه در جنوب‌غربی میدان راه‌آهن واقع شده‌است و خط غربی راه‌آهن از محدوده جوادیه می‌گذرد. این محله در جنوب شهر تهران واقع شده و در منطقه ۱۶ تهران قرار دارد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه محله شکوفه

این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان شکوفه، سینما میلاد، بوستان گلزار، سینما ناهید، پاساژ یاس شکوفه، پاساژ قائم، عطریات بقیع پاساژ الماس شکوفه و رستوران چلو کباب جوان اشاره کرد.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه محله چهارصد دستگاه

چهارصد دستگاه در استان تهران و در محدوده‌ی شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۴ شهر تهران قرار گرفته است

و از شمال با خیابان پیروزی و خیابان پرواز، از شرق با خیابان زینتی افخم، از جنوب با بزرگراه امام علی، خیابان نیکنام و خیابان درودیان و از غرب با خیابان نورصالحی و خیابان شکوفه محدود شده است و با محله‌های ‌صفا، زاهد گیلانی، دلگشا، سرآسیاب دولاب، جابری مجاورت دارد.

این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به خانه و موزه استاد معین، کافه رستوران سورینو، بوستان چهارصد دستگاه، کتابخانه ابن سینا، موزه دکتر معین، رستوران ماندیرو، رستوران انتظامی، مجتمع تجاری اداری آرامیس، رستوران ایتالیایی سورینو و خانه موزه استادمعین و استاد امیرجاهد اشاره کرد

لوله بازکنی و تخلیه چاه محله دلگشا

در استان تهران و در محدوده‌ی جنوب شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۴ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان درودیان و خیابان نیکنام، از شرق با بزرگراه امام علی، از جنوب با خیابان شکوری، خیابان دژکام و خیابان گیلکی و از غرب با میدان شکوفه، خیابان شکوفه، خیابان سیرجان، خیابان کرمان و خیابان مسلمین محدود شده است

و با محله‌های ‌مینا، سرآسیاب دولاب، جابری مجاورت دارد.

این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان مردم، بوستان پندار و بوستان جعفری اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه محله سرآسیاب دولاب

سرآسیاب دولاب در استان تهران و در محدوده‌ی جنوب شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۴ شهر تهران قرار گرفته است

و از شمال با بزرگراه امام علی و خیابان زینتی افخم، از شرق با خیابان کندی و خیابان واضحی فرد، از جنوب با بلوار پاسدار گمنام، خیابان اکبر آبادی و خیابان شریفی و از غرب با خیابان تاجیک، خیابان شکوری، خیابان کرمان و خیابان زهره محدود شده است و با محله‌های ‌شیوا، مینا، دلگشا مجاورت دارد.

این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان ابیانه، استخر حورتن، مرکز خرید و بازار میوه و تره بار شهید کندی اشاره کرد

لوله بازکنی و تخلیه چاه محله ابوذر

این محله در منطقه ۱۴ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان کریمشاهیان، از شرق با بلوار ابوذر، خیابان ائمه اطهار، بزرگراه بسیج، خیابان حیدری و خیابان ملا، از جنوب با خیابان پرستار و میدان نبرد و از غرب با خیابان نبرد محدود شده است و با محله‌های ‌پرستار، تاکسیرانی، نبی اکرم مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان ائمه اطهار، بازار میوه و تره بار ابوذر، بوستان افراسیابی، رستوران کبابی چاشنی، بوستان کودک نبرد، بوستان فیروزه و موزه زندگی اشاره کرد

لوله بازکنی و تخلیه چاه محله شیوا

از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان دانش، استخر ایثارگران شهرداری منطقه چهارده، بوستان لرستان شمالی، بازار میوه و تره بار سرآسیاب، بوستان بشارت، بوستان نشاط و بازار میوه و تره بار شیوا اشاره کرد..

لوله بازکنی و تخلیه چاه محله شاهد

تاریخچه محله شاهد به دو روستای مهدی آباد و حسین آباد برمی‌گرده که در حال حاضر هیچ اثری از این دو روستا نیست. از روستای مهدی آباد صرفا یک قلعه و چند دیوار باقی مونده.

مناطق تحت لوله بازکنی و تخلیه چاه مقصود

لوله بازکنی مقصود در تمامی محلات منطقه 14 فعالیت دارد. دارای کادری مجرب و متخصص در این زمینه است.

Call Now Button