جمعه, اردیبهشت ۲۸

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 15 تهران

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 15

لوله بازکنی و تخلیه چاه مقصود

منطقه ۱۵ شهرداری تهران از مناطق جنوب شرقی شهر تهران است منطقه ۱۵ از شمال به پادگان قصر فیروزه، ۴۵ متری آهنگ، خیابان خاوران و شوش شرقی و از غرب به خیابان فدائیان اسلام و از جنوب به خیابان دولت‌آباد، کوه بی‌بی شهربانو و کارخانه سیمان و از شرق به کوه‌های شرقی تهران و حد شرقی اراضی افسریه منتهی می‌شود.

بخشی از محدوده منطقه نیز در حریم شهر واقع است. منطقه پانزده با منطقه دوازده، منطقه چهارده، منطقه شانزده و منطقه بیست همسایه است. مهم‌ترین بخش آن شهرک‌های مسعودیه، شهرک والفجر، مسگرآباد، شهرک رضویه، مشیریه، افسریه، بروجردی، کیانشهر، خیابان نبرد و خاوران است.

همچنین این منطقه از طریق بزرگراه‌های بسیج، بعثت، امام علی، آزادگان به شبکه بزرگراهی تهران دسترسی دارد. از مراکز فرهنگی و هنری این منطقه می‌توان به پردیس تئاتر تهران و فرهنگسرای خاوران واقع در خیابان نبرد تقاطع خیابان بقایی اشاره کرد.

تعمیر و نصب آسانسور در مشیریه

مشیریه تحت مالکیت مشیرالسلطنه بوده که با محله رضویه ناحیه 4 ، منطقه 15 را تشکیل می دهند .


نقل است از سوی معتمدین محله مشیریه و اعضای شورای آن منطقه که مالک این محله شخصی به نام مشیرالدوله بود که یکی از نزدیکان ناصرالدین شاه بود که یکی از ملاکین بزرگ آن دوره بشمار می رفت که همچنان نام این شخص بر این محله مانده است .


میرزا حسن قزوینی (1206-1260شمسی) به مشیرالدوله شناخته میشد و پس از آن به سپهسالار ملقب گردید ، که به مدت 2 سال صدراعظم ناصرالدین شاه قاجار بودند.


او بعد از تحصیلات مقدماتی و مدتی تحصیل در دارالفنون ، به ماموریت های خارجی رفت . ایشان به زبان های انگلیسی و فرانسوی تسلط کافی داشتند.


سپهسالار را می توان نماینده موج سوم اصلاح گری از دوران حکومت قاجار ، بعد از عباس میرزا و امیرکبیر دانست. او در دوران صدارت و وزارت دست به اصلاحات سیاسی و اجتماعی زیادی زد.

 

 

تعمیر و نصب آسانسور در مسگرآباد

یکی از محله های جنوبی ، شرق استان تهران می باشد . اهالی این محل اکثرا از کردهای کرمانشاه می باشند که توسط آغا محمدخان قاجار از کرمانشاه به قم آمل و همچنین تهران تبعید شدند .

به دلیل اینکه شهرستان ری و شمیران مناطق بسیار خوبی برای کشاورزی و دامداری بودند ساکنین زیادی در آن جا قرار داشت و مسگرآباد به یکی بهترین محله ها برای مهاجرین کشاورز ، تبدیل شد .

ساکنین این محله خود را کلهر می نامند و هنوزم هستند کسانی که به زبان کلمری صحبت کنند.

اصلیت این اهالی ساکن مسگرآباد به تیره ایی از کردها به نام کلهر می رسند .

وسعت مسگرآباد در گذشته بسیار بیشتر از الان بوده است یعنی حدودا از تپه های مسگرآباد تا تپه های دوشان تپه و از غرب تا اتابک امروزی و از شرق تا غنی آباد (ری) بوده است .

طبق اسناد و مدارک و قدیمی های این محله ابنیه آثار باستانی و اشجار موجود ، قدمت مسگرآباد به بیش از 300 سال پیش بر می گردد

 

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در مسعودیه

این شهرک در ناحیه 6 منطقه 15 قرار دارد که با محله های اسلام آباد و شهرک والفجر همسایگی دارد و می توان ادعا کرد که یکی از خوش آب و هوا ترین محله های تهران می باشد .

نظافت و تمیزی این محله از سوی شهرداری به موقع صورت می گیرد و شما می توانید بدون هیچ محدودیتی به این محله رفت و آمد داشته باشید .

شرایط زندگی در این محله بهترین شرایط است و هر خانواده ایی که در این محله واحد آپارتمانی خریدرای کرده است از شرایط این محله رضایت کافی داشته است.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در افسریه

محل افسریه به لحاظ دسترسی در رتبه خوبی قرار گرفته و به دلیل وجود چندین اتوبان و بزرگراه به سایر نقاط تهران و خارج از تهران دسترسی دارد. بیشتر افراد این محله را با نام سه راه افسریه می‌شناسند که یکی از تقاطع‌های مهم این منطقه بشمار می‌رود.

 

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در شوش

محله شوش تهران یکی از محله های جنوب و پرتردد این منطقه می باشد که دارای وضعیت بسیار مناسب اجتماعی نیست؛ بسیار شلوغ و پرتردد است و به ایستگاه راه آهن تهران نزدیک است . شوش در منطقه 15 واقع شده است.

امروزه بافت قدیمی این محله در حال بازسازی است و آپارتمان ها ، مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری جای بافت فرسوده این محله را پر کرده اند .

در محله شوش با توجه به جمعیت آن امکاناتی فراهم شده است .مراکز تجاری و رفاهی بسیاری و با قیمت های مختلف موجود است که هر کسی با هر سطح درآمدی می تواند در این محله زندگی کند.

می توانید به فروشگاه های فروش بلور، چینی و شیشه در این محله دسترسی داشته باشید. این محله یکی از محله های به جا مانده از زمان پهلوی است و پس از انقلاب تغییرات زیادی را به چشم دیده است و به محله مدرنی تبدیل شده است.

 

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در کیانشهر

این محله قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یک منطقه آلونک نشین به نام نجف آباد بود که از سال 1354 اهالی در آنجا سکونت داشتند ، و براساس صحبت های شفاهی ساکنین آن زمان این شهرک تا قبل از این تاریخ این آلونک نشین در شهرک سجادیه کنونی که واقع در شمال بزرگراه بعثت می باشد چادرنشین بوده اند.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در اتابک

محله ای قدیمی در منطقه 15 تهران که سهمی از آبادانی نداشت اما در چند سال اخیر به بورس لوستر فروشان تبدیل شده است و با ایجاد پاتوق محله اتابک آبادانی آن سرعت گرفته است.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در محله بی سیم

محله بی سیم در استان تهران و در محدوده‌ی جنوب شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۵ شهر تهران قرار گرفته است و از شرق با خیابان هوشنگ انورزاده و خیابان ناصری، از جنوب با خیابان انورزاده و از غرب با خیابان هفده شهریور و خیابان رضایی محدود شده است و با محله‌های ‌طیب، مینابی، مظاهری، شوش مجاورت دارد.

مناطق تحت پوشش لوله بازکنی مقصود

لوله بازکنی مقصود در تمامی محلات منطقه 15 تهران  خدمات ارائه میدهد .دارای  تعمیرکار متخصص و مجرب است.

 

 

 

 

 

Call Now Button