جمعه, اردیبهشت ۲۸

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 20 تهران

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 20

منطقه ۲۰ شهرداری تهران یکی از مناطق جنوبی شهری تهران است و بخش عمده‌ای از شهر ری در منطقه ۲۰ تهران قرار دارد.

منطقه بیست شهرداری تهران از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و ارضای اطراف و از غرب به مبارک‌آبا و صالح‌آباد محدود می‌شود. همچنین شهرستان ری به عنوان بخشی از منطقه بیست شهرداری تهران از شمال به تهران، از جنوب به شهرستان قم، از شرق به شهرستان ورامین و شهرستان پاکدشت، از غرب به شهرستان‌های اسلامشهر، رباط کریم و زرندیه محدود می‌شود. این منطقه با مناطق نوزده، شانزده و پانزده همجوار است.

منطقه ۲۰ تنها منطقه جنوبی تهران است که کل منطقه در قسمت جنوب اتوبان آزادگان قرار گرفته‌است. منطقه بیست شهرداری تهران دارای هفت ناحیه و بیست محله است. نواحی یک تا پنج در محدوده شهری و دو ناحیه شش و هفت هم به عنوان محدوده غیر شهری و حریم منطقه به حساب می‌آید.

منطقه بیست از کهن‌ترین و قدیمی‌ترین سکونتگاه‌های شهری تهران است، سابقه تاریخی و تمدنی طولانی دارد. تاریخ سکونت در این شهر به ۸۰۰۰ سال پیش از میلاد برمی‌گردد. اگر چه ری همواره یکی از شهرهای مهم ایران باستان به‌شمار می‌رفت ولی هیچ‌گاه پایتخت در ایران باستان و ایران پیش از اسلام نبود.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در فیروزآبادی

سرای محله فیروزآبادی در محله فیروزآبادی تهران و در خیابان فداییان اسلام،خیابان محتشم،خیابان کلهر واقع شده است.

از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی فیروزآبادی و فرمانداری شهر ری و مرکز واکسیناسیون مجموعه ورزشی مدرس و پمپ بنزین شهرری ۲۵۱ و مجتمع فنی نسل نواندیش قرار گرفته است.

نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی 1 مترو شهر ری و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس کمیل می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد

 

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در محله جوانمرد قصاب

محله جوانمرد قصاب نام خود را از بقعه‌ای که به همین نام در این محله قرار دارد، گرفته است. شاید از خود بپرسید جوانمرد قصاب که بود؟ بر اساس متون تاریخی این مرد یکی از یاران امام علی (ع) بود که اطلاعات زیادی از او در دسترس نیست.

بقعه او در حدود سال‌های ۱۲۱۲ تا ۱۲۵۰ در شهر ری ساخته شده است. این محله از سال ۱۳۵۰ به وجود آمد. درست زمانی که جمعیت مهاجران تهران بیشتر شده و باعث به وجود آمدن محله‌های حاشیه‌ای تهران شد.

ساخت‌و‌ساز در این محله در سال ۱۳۷۰ افزایش یافت. در سال ۱۳۸۱ هم ایستگاه مترویی به این نام در خط ۱ متروی تهران راه‌اندازی شد. ایستگاه جوانمرد قصاب نام این محله را در ذهن تهرانی‌ها برای همیشه حک کرد. این محله از نظر فضای سبز و ایستگاه‌های تندرستی، غنی است، اما سینما ندارد. رفت‌وآمد به محله بسیار آسان است. خط مترو و خطوط اتوبوسرانی در ۲۴ ساعت شبانه‌روز ساکنان این محله را به سایر نقاط تهران می‌رسانند. این محله در منطقهٔ ۲۰ شهرداری قرار دارد.

 

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در حمزه آباد

محله حمزه آباد واقع در ناحیه 2 منطقه 20 تهران است، در بخش جنوبی این شهر قرار دارد. دارای امکانات رفاهی، آموزشی، تفریحی و غیره است.

محله حمزه آباد در محدوده طرح ترافیک زوج و فرد قرار ندارد و ساکنین این محله می توانند در هر ساعت از شبانه روز بدون هیچگونه محدودیتی تردد کنند.

 

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در محله دیلمان

محله دیلمان یکی از محله های جنوب شرقی تهران است و بعبارتی جزو شهر ری می باشد. این محله به کلیه امکانات شهرری دسترسی بسیار خوبی دارد. چهارراه دیلمان در منطقه 20 شهرداری تهران قرار دارد. این محله در محدوده طرح ترافیک قرار ندارد

 

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در محله صفاییه

محله صفائیه در استان تهران و در محدوده‌ی جنوب شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۲۰ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان معدن و بلوار بسیج و از غرب با بزرگراه کریمی، خیابان ابن بابویه و خیابان غیوری محدود شده است و با محله‌های ‌شهادت، ظهیرآباد، منصوریه منگل، ابن بابویه مجاورت دارد.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در اقدسیه

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به مجتمع تجاری الماس ری، بوستان زکریای رازی، بوستان غدیر، کتابخانه زکریا رازی، رستوران حمید و بازار موبایل شهرری اشاره کرد..

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در ظهیر آباد

محله ظهیرآباد ناحیه یک شهرداری منطقه بیست واقع شده است. در حقیقت این محله جزء شهر ری به‌حساب می‌آید. محله‌ای که قدمت آن از تمام محلات تهران بیشتر است و مردم آن فرهنگی غنی دارند و متمدن هستند.

محله‌ای توریستی تاریخی که آثار تاریخی چندین هزارساله‌اش همه را نه‌تنها از محلات تهران بلکه از کیلومترها دورتر از شهرهای دیگر ایران به آنجا می‌کشاند. شاید تنها مشکل این محله باوجود درختان و بوستان‌های آن، وجود گردوخاک در بعضی قسمت‌های محله باشد.

مناطق تحت پوشش لوله بازکنی مقصود

لوله بازکنی مقصود در تمامی محلات منطقه 20 فعالیت دارد. این شرکت دارای کادری مجرب و متخصص در این زمینه است.

 

 

Call Now Button