جمعه, اردیبهشت ۲۸

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 21 تهران

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 21

منطقه ۲۱ شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران و از غربی‌ترین مناطق این شهر است.

منطقه از شمال به اتوبان تهران – کرج، از جنوب به جاده قدیم تهران – کرج از شرق به مسیل کن و از غرب به گرمدره محدود است. منطقه بیست و یک، در امتداد جنوب منطقه ۲۲ (جنوب اتوبان تهران- کرج) و غرب مناطق ۹ و ۵ قرار دارد. به شکل یک مثلث در منتهی‌الیه غرب تهران در امتداد جاده‌های ارتباطی تهران – کرج تا بعد از دو راهی کاروانسرای سنگی گسترده شده‌است.این منطقه با مناطق پنج، نُه، هجده و بیست‌ودو و نیز شهرهای کرج و شهریار همسایه است.

منطقه بیست و یک شهرداری تهران دربرگیرنده سه ناحیه و سیزده محله است.از جمله محله‌های مطرح این منطقه می‌توان به وردآورد و تهرانسر اشاره کرد.

منطقه بیست و یک شهرداری تهران در نخستین طرح جامع تهران مصوب ۱۳۴۹به عنوان پهنه اصلی استقرار کارخانجات صنعتی و فعالیت‌های وابسته به آن در نظر گرفته شده‌است.

محدوده کنونی منطقه بیست و یک تا سال ۱۳۸۳ به عنوان جزئی از منطقه ۹ شهرداری تهران، نواحی ۳، ۴ و ۵ شهرداری این منطقه را تشکیل می‌داد. در این سال، این سه ناحیه از شهرداری منطقه ۹ منفک شده و منطقه ۲۱ را تشکیل دادند. سابقه سکونتگاهی محدوده منطقه بیست و یک کنونی به سال‌های دهه چهل و پنجاه خورشیدی بازمی‌گردد.

به عبارتی دیگر از حیث عملکردی و کاربری منطقه را می‌توان به دو بخش مسکونی و غیر مسکونی تقسیم کرد.از جمله مراکز مهم صنعتی واقع در این منطقه عبارت است از شرکت دارویی و بهداشتی لقمان، کارخانجات داروپخش، داروسازی عبیدی، داروگر، ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور شهروندان این منطقه به مناطق تفریحی و گردشگری پارک جنگلی چیتگر، دریاچه چیتگر و شهرک سینمایی غزالی دسترسی سریع و ساده‌ای دارند.

شهروندان این منطقه از طریق بزرگراه آزادگان، بزرگراه فتح و بزرگراه لشگری به شبکه بزرگراهی تهران دسترسی دارند.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در ورد آورد

وردآورد در یکی از قدیمترین مناطق غربی تهران قرار گرفته است. واژهٔ ورد در پارسی باستان به چِمارهای گل و گل سرخ است و وردآورد به معنی آوردگاه گل سرخ است؛ و دلیل این نامگذاری وجود گلهای سرخ فراوانی بوده که در این محله می‌روئیده است، همچنین وردآورد یکی از تفرجگاه های خاندان جمشیدی بوده است.

 

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهرانسر

تهرانسر از جمعیتی بیش از 100 هزار نفر برخوردار است، دلیل اصلی مهاجر پذیر بودن این محله نسبت به سایر محله های تهران، آب و هوای بسیار خوب این محله است.

تهرانسر در غرب تهران واقع شده است و به دلیل امکانات رفاهی، درمانی، دسترسی بسیار خوب و غیره جمعیت آن روبه افزایش است.
این محله به دلیل نزدیکی به بزرگراه های مهمی همچون فتح و شید لشگری جزو مناطق 22 گانه تهران است که از دسترسی بسیار خوب و از کمربندی بزرگراه برخوردار است.
تهرانسر به موجب اجرای طرح مسکن ویژه تهران برگزیده شده و در سال 1391 عملیات احداث 2310 واحد مسکن بخصوص در بلوار یاس ضلع جنوبی این منطقه شروع شد.
از سال 1395 بخشی از واحدهای مسکونی شهرک به مالکین اختصاص یافته است، فاز دوم پروژه که بخش دیگر واحدهای مسکونی، مجموعه تفریحی، شهربازی، واحدهای تجاری، طرح انتقال بازار لاله‌زار را شامل می شود به سرعت در دست احداث است.
لذا شهرک‌های مسکونی متعددی در این محله ساخته شده است که در ده سال گذشته چهره تهرانسر را به صورت کلی تغییر داده‌اند.
محله تهرانسر در طرح زوج و فرد قرار ندارد و در هر ساعت از شبانه روز می توانید با اتومبیل شخصی خود در این محله تردد کنید…

 

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در چیتگر

محله چیتگر، محله‌ای در شمال غرب تهران و منطقه 22 شهرداری است. این محله به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود.

چیتگر شمالی از سمت شمال به اتوبان شهید همت و از سمت جنوب به بزرگراه شهید لشکری از سمت شرق به شهرک راه آهن و از سمت غرب آن شهرک کارمندان شهرداری متصل می‌شود.

محله چیتگر جنوبی نیز در مجاورت محله‌های وردآورد، شهرک دانشگاه تهران، شهرک سینمایی غزالی، چیتگر شمالی و شهرک شهرداری قرار گرفته است. چیتگر جنوبی از شمال به بزرگراه لشکری، از شرق به شهرک دانشگاه تهران، از جنوب به بزرگراه فتح و از غرب به بلوار کرمان خودرو ختم می شود.

محله چیتگر به علت داشتن موقعیت مکانی خوب و آب و هوای عالی، محله مناسبی برای خرید آپارتمان است. همچنین اگر قصد سرمایه گذاری دارید، این منطقه گزینه مناسبی برای شماست.

 

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهرک غزالی

نام محوطه بزرگی در غرب تهران است که در آن دکورهای خیابان‌ها و ساختمان‌های مربوط به فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی ساخته و نگهداری می‌شود. این شهرک در سال ۱۳۵۸ توسط کارگردان فقید ایرانی، علی حاتمی ساخته شد.

برای ساخت این شهرک ۱۰ هکتار مساحت برای ساخت و بازسازی تهران قدیم در نظر گرفته شد، و سپس عکس‌هایی از ساختمان‌ها، عمارت‌های دولتی، محله‌ها، خیابان‌های تهران و لباس و نوع پوشش و… تهیه شد.

از مکان‌های سریال هزار دستان به میدان توپخانه، ساختمان شهرداری، ساختمان عدلیه، خیابان لاله‌زار، خیابان اکباتان، جواهر فروشی قازاریان، گراند هتل، ساختمان شاه آباد و کافه پارس تهران قدیم و اخیرا سریال شهرزاد می توان اشاره کرد. نماهایی از خیابان اکباتان، لاله زار، و تهران قدیم بین سال ۱۳۱۵ تا ۱۳۲۰، نیز موجود است

یکی دیگر از بناهای مهم سریال هزار دستان و سریال شهرزاد، ساختمان سینما تابان است که نبش خیابان لاله زار واقع شده است و جزو اولین سینماهای تهران است که اولین فیلم ناطق ایرانی نیز به نام دختر لر، ساخته عبدالحسین سپنتا در آن اکران شد. علاوه بر نماهای مربوط به تهران قدیم، سعی شده است تا نماهایی از باشتین و سبزوار هم به نمایش گذاشته شود.

لوکیشن‌های فیلم‌هایی همچون شیخ مفید، سربداران، هشت بهشت، کاراگاه علوی، کفش‌های میرزا نوروز و… در این شهرک بوده است. برای فیلم مریم مقدس هم بخشی از اورشلیم در این شهرک بازسازی شد

 

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در ویلاشهر

شهرک ویلاشهر یک شهرک مسکونی در منطقه 21 شهر تهران است. این شهرک مسکونی به دلیل قرارگیری در نزدیکی مناطق صنعتی تهران، یک گزینه مناسب برای سکونت کارمندان این واحدهای صنعتی است. ویلاشهر امروزه با توجه به رشد بی رویه قیمت ملک در کلان شهر تهران، با وجود برخی مشکلات به یک محله مناسب از لحاظ قیمت تبدیل شده است.

 

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهرک شهرداری

شهرک شهرداری، یکی از محله های منطقه ۲۱ شهرداری تهران است که برای رفاه حال کارمندان شهرداری تهران در قسمت شمالی بزرگراه شهید لشکری تا اتوبان شهید فهمیده ساخته شده است. این شهرک در زمینی به مساحت تقریبی ۱۶۰ هزار متربع و در ۴۹ بلوک بصورت ۸ نیم طبقه دو واحدی ساخته شده است.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهرک دانشگاه

محله شهرک دانشگاه تهران در استان تهران و در محدوده‌ی غربی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۲۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه لشگری، از شرق با خیابان دستواره و از غرب با بزرگراه فتح، بلوار ایران خودرو و خیابان زامیاد محدود شده است و با محله‌های ‌شهرک استقلال، چیتگر جنوبی، شهرک دانشگاهی، چیتگر شمالی مجاورت دارد.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهرک دریا

شهرک دریا در محدوده غربی تهران و منطقه 21 شهرداری تهران قرار دارد. این محله در محدوده طرح ترافیک زوج و فرد نیست.
با محله هایی همچون شهرک استقلال، خلیج فارس شمالی، تهرانسر شرقی، شهرک هواپیمائی، تهرانسر غربی مجاورت دارد.
شهرک دریا توسط خیابان مروارید از تهرانسر جدا شده است.

زمین های شهرک دریا در سال 1363 به وسیله شرکت تعاونی مسکن کارکنان نیروی دریایی به کارکنان آن واگذار شد. به همین دلیل برای این شهرک نام شهرک دریا انتخاب شد.

به مرور زمین های این منطقه به افراد حقیقی به غیر از پرسنل نیروی دریایی هم فروخته شد.

امروزه در میان 3700 خانوار این منطقه 260 خانوار آن پرسنل و بازنشستگان نیروی دریایی بشمار می رود.

در ساخت این شهرک به دلیل رعایت اصول شهرسازی، یکدست بودن، همگن بودن، وجود امکانات مناسب فرهنگی، ورزشی و آموزشی سبب شد تا به یکی از محله های توسعه یافته در این منطقه تبدیل شود..

مناطق تحت پوشش لوله بازکنی مقصود

لوله بازکنی مقصود در تمامی محلات منطقه 21 فعالیت دارد. این شرکت  دارای کادری مجرب و متخصص در این زمینه است.

 

Call Now Button