جمعه, اردیبهشت ۲۸

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 22

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 22

لوله بازکنی مقصود: با کادری مجرب در خدمت همشهریان عزیز میباشد.

منطقه ۲۲ شهرداری تهران در شمال غرب تهران قرار دارد.

منطقه ۲۲ شهرداری تهران در قسمت شمال غربی شهر تهران و در پایین دست حوضه آبریز رودخانه کن و وردیج قرار دارد. این منطقه از شمال با کوهستان البرز مرکزی، در شرق با حریم رودخانه کن، در جنوب با آزاد راه تهران – کرج و در غرب با محدوده جنگل‌های دست کاشت وردآورد محدود می‌شود.منطقه بیست و دو با مناطق پنج و بیست و یک شهرداری تهران همجوار است.

منطقه ۲۲ دارای ۴ ناحیه، ۱۲ محله و ۲۸ شهرک با ۵۸۸۱ هکتار وسعت است. شهروندان منطقه بیست و دو به واسطه آزادراه تهران – کرج در جنوب، بزرگراه شهید خرازی در شمال، بزرگراه آزادگان در غرب و همچنین بزرگراه شهید همدانی در میانه این منطقه به شبکه بزرگراهی تهران و نیز شبکه بین شهری مناطق شمالی ایران دسترسی خوبی دارند.

علاوه بر آن به دلیل وجود این شاهراه‌های اصلی،لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 22 امکان ترددهای پر حجم روزانه بین شهری و بین استانی را فراهم می‌شود. در منطقه بیست و دو شهرداری تهران مراکز مهم ورزشی، علمی و اقتصادی و گردشگری وجود دارد.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در زیبادشت

محله زیبادشت یکی از محله های شهر تهران است که در منطقه 22 واقع شده است. این محله به دو قسمت زیبادشت بالا و زیبادشت پایین تشکیل شده است.

زیبادشت تهران از توابع بخش کن در اراضی سیاهدشتک است که با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی، قطعات مسکونی آن، در مساحت 200 متر به صورت جایگزین به مالیکن اراضی اشغال شده کارخانه سیمان ری داده شد.

محله زیبادشت بالا در اوج ساخت و سازها در سال های 1360 تا 1390 که مهاجرین زیادی به سمت تهران روانه می شدند، ایجاد شد.
محله زیبادشت از 3 بخش مسکونی که متشکل از بلوک A، بلوک B و بلوک C تشکیل شده است.

 

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در دهکده المپیک

دهکده المپیک، یکی از محله‌های شهر تهران است که در غرب تهران قرار دارد و در گذشته نیز بخشی از منطقه ۵ شهرداری تهران بود اما با تقسیم زمین‌های منطقه ۵ و ایجاد منطقه ۲۲، بخشی از این منطقه تازه شد.

بافت این محله قدیمی است؛ زیرا این شهرک در دهه ۱۳۴۰ ساخته شده‌است. دهکده المپیک به خاطر کاربری اولیه، معماری خاصی دارد.

 

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در محله آبشار

ین منطقه در غرب تهران قرار دارد. چندسالی است که گسترش خوب و ساخت و ساز مناسبی را در غرب تهران شاهد هستیم. این منطقه یکی از محله های منطقه 22 تهران می باشد که از سه شهرک تشکیل می گردد. شهرک نمونه، امیددژبان و شهرک سیمان از مناطق محله ی آّبشار می باشد.

هسته اولیه و فاز اول این منطقه قدمت ده ساله دارد و در فاز دوم ساخت وساز این شهرک دارای 8 سال قدمت می باشد. بیشتر ساخت و سازها در این محله از ترکیب ساختمان های بلند و با متراژ پایین می باشد که این امر باعث توجه خانه اولی ها به این مناطق می گردد.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهرک باقری

شهرک شهید باقری تهران یکی از قدیمی ترین شهرک های مسکونی منطقه 22 تهران است .
این شهرک دارای امکانات بسیار خوبی برای زندگی است،مشکلاتی همچون کمبود آب را در خود ندارد.

شهرک شهید باقری در بخش شمالی دریاچه خلیج فارس و پارک جنگلی چیتگر قرار دارد.

برخی از بخش های این شهرک مربوط به 20 سال پیش است و دارای دو نوع بافت قدیمی و جدید است.

شهرک شهید باقری تهران توسط مسکن سپاه احداث شده است که امروزه به سازمان آتش نشانی و تعاونی نظام پزشکی تعلق گرفته است

 

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهرک دانشگاه شریف

در سال ۱۳۵۲ تعدادی از نخبگان و کارکنان و استادهای دانشگاه صنعتی شریف تصمیم گرفتند شهرک دانشگاه شریف را دور از هیاهو شهری را برای زندگی کارکنان و اساتید این دانشگاه احداث کنند.

با مطالعات انجام شده در محدوده های جغرافیایی، آن ها تصمیم به احداث شهرک دانشگاه صنعتی شریف در محدوده وردآورد شمالی گرفتند.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در هوانیروز

سرای محله هوانیروز در محله هوانیروز تهران و در میدان المپیک،بلوار صدرا واقع شده است.

از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکز مهمی مانند تالار رستوران گل یاس و آکادمی باشگاه پاس المپیک و آمادو- شعبه شهرک گلستان و مرکز خرید پوشاک اسلامی-ایرانی گل یاس و فروشگاه موتور سیکلت و دوچرخه مقدم قرار گرفته است.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در کوهک

کوهک یکی از بهترین بخش های شهرک گلستان محسوب می شود که در غرب شهر تهران و منطقه 22 شهرداری تهران قرار دارد و به پارک چیتگر نزدیک است و ازآب و هوای بی نظیری برخوردار است.

مناطق تحت پوشش لوله بازکنی مقصود

لوله بازکنی مقصود در تمامی محلات منطقه 22 فعالیت دارد. این شرکت دارای کادری مجرب و متخصص در این زمینه است.

 

 

 

 

Call Now Button