جمعه, اردیبهشت ۲۸

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 5 تهران

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 5

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 5

منطقه ۵ شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در غرب و شمال غرب کلان‌شهر تهران واقع شده‌است. این منطقه از شمال به رشته‌کوه البرز، از جنوب به بزرگراه شهید لشگری و میدان آزادی، از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح و منطقه ۲ شهر تهران در مجاورت طرشت و ستارخان و مرزداران و شهرک غرب و سعادت آباد و از غرب به منطقه ۲۲ شهر تهران ،استادیوم آزادی محدود می‌باشد. این منطقه دسترسی خوبی به شبکه بزرگراهی تهران دارد، به بزرگراه‌های همت، حکیم، آبشناسان، باکری، ستاری، شیخ فضل‌الله نوری، بزرگراه مخصوص کرج و اشرفی اصفهانی و جناح دسترسی دارد. منطقه ۵ از ۷ ناحیه و ۲۹ محله تشکیل شده‌است.در بین نواحی هفت‌گانه منطقه، ناحیه ۳ با بیشترین مساحت مشتمل بر ۸ محله و ناحیه ۵ با کمترین مساحت از ۳ محله تشکیل شده‌است. منطقه پنج به دلیل قرار گرفتن در کوهپایه دارای آب و هوای سرد و کوهستانی است. همچنین این منطقه از نظر سرانه فضای سبز در وضعیت مطلوبی قرار داشته و دارای سرانه فضای سبز ۱۷ متر، بدون احتساب پارک جنگلی کوهسار است. از نظر تنوع گیاهی، این منطقه غنی بوده و انواع گیاهان در آن پرورش می‌یابد. از مراکز تفریحی این منطقه به پارک ارم در اتوبان کرج و مجتمع سرزمین عجایب واقع در بلوار اشرفی اصفهانی می‌توان اشاره کرد

لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهرک مسکونی آپادانا

شهرک مسکونی آپادانا (به انگلیسی: Apadana Residential Complex) در غرب تهران و ناحیه شش منطقه ۵ شهرداری تهران قرار گرفته است. این شهرک در بزرگراه کرج-تهران، پس از بزرگراه محمدعلی جناح و در مسیر به سمت غرب، پیش از شهرک اکباتان قرار دارد. این شهرک از شمال به اتوبان تهران کرج، از جنوب به کوی بیمه، از شرق به زمین بدون کاربری مجاور با مجتمع مسکونی شهید فکوری و از غرب با فاز شهرک اکباتان همسایه است. نام شهرک آپادانا با خیابان آپادانا (خرمشهر) در تهران ارتباطی ندارد، ولی عموماً این دو اسم باهم به اشتباه مرتبط می‌شوند. همچنین در ضلع شمال غربی پایانه غرب سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران قرار دارد. این شهرک در ناحیهٔ شش منطقهٔ پنج تهران قرار دارد

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در اکباتان

محله شهرک اکباتان در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۵ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه فهمیده، از شرق با خیابان نفیسی و از جنوب با بزرگراه لشگری محدود شده است و با محله‌های ‌فرودگاه مهرآباد، شهرک صدرا، تهرانسر شمالی، فردوس، ارم، آپادانا، سازمان برنامه جنوبی، بیمه مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به پردیس سینمایی مگامال، مجتمع تجاری نگین اکباتان، راه دسترسی به مجتمع مگامال، بوستان نرگس، کافه رستوران گدار، استخر گل نرگس، بوستان صارم، رستوران ایتالیایی مانلی، مجتمع تجاری گل ها و بازار میوه و تره بار راه آهن اشاره کرد.

 

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در سیمون بولیوار

سیمون بولیوار محله ای خوش آب و هوا در غرب تهران واقع در دامنهٔ کوه‌های البرز است. بنابر آخرین سرشماری انجام شده در تهران، این محله ۵۳۰۰۰ نفر در منطقه ای به وسعت ۱٫۳۶ کیلومتر مربع را در خود جای داده‌است
مرزهای این محله از شمال به بلوار سیمون بولیوار (به نام سیمون بولیوار)، از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی، از جنوب به بزرگراه هاشمی رفسنجانی و از غرب به بزرگراه ستاری محدود می‌شود. در تقسیم‌بندی شهرداری تهران، سیمون بولیوار دارای مرزهای مشترک با شش محله است از جمله: مراد آباد، کوهسار و نفت (در شمال)، پونک (در شرق)، پونک شمالی (در جنوب) و در نهایت جنت آباد شمالی (در غرب).از آنجایی که سیمون بولیوار در مقایسه با بیشتر مناطق تهران در یک منطقه با توپوگرافی برجسته واقع شده‌است از نظر شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از هوای سالم و پاک بهره‌مند است. از طریق بزرگراه هاشمی رفسنجانی، سیمون بولیوار به سعادت آباد (از شرق) و جنت آباد (از غرب) متصل می‌شود.

به استثنای قسمت‌های غربی و جنوب غربی، تقریباً یک محله مسکونی با فضای آرام و کوچه‌های پر دار و درخت است در حالی که خیابان‌های اصلی کاملاً پهن و پرتردد هستند. خیابان‌ها و کوچه‌ها از الگوی مستطیلی مرتب پیروی می‌کنند که دسترسی به هر مکان را آسان می‌سازد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در باغ فیض

باغ‌فیض محله‌ای است در‌غرب تهران که از جنوب به بزرگراه شهید حکیم از شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه ستاری و از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی محدود می‌شود. و تا سال ۷۰ جزو شمیرانات بوده.حمیده خاتون و سید جعفر امامزاده‌های حمیده خاتون و جعفر که فرزندان بدون واسطه امام موسی کاظم هستند، که تا چندین ماه پیش این امامزاده بنام نتیجه امام کاظم شناخته میشد، که در این محله قرار دارد؛ بعد از بازسازی سرداب حرم کتیبه در دیوار قدیمی حرم پیدا گردید که شجره‌نامه این دو جواهر را نشان میدهد. در پایان هر هفته گردشگران زیادی را از نقاط مختلف شهر به خود جذب می‌کند.

قدمت روستای باغ فیض با توجه به درخت توت که در حرم مطهر باغ فیض واقع شده‌است و اهالی قدیم باغ فیض آن را به نام درخت ابوالفضل می‌شناسند بالغ بر ١٢۵٠ سال تخمین زده می‌شود. قبل از انقلاب اسلامی درایران روستای باغ فیض حدود ۲۷۰ خانوار جمعیت داشت و اکنون جزو یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران محسوب می‌شود.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در تیراژه

مجتمع خرید تیراژه که به سرزمین عجایب نیز مشهور است در این محله قرار گرفته‌است. ۶ برج مجتمع مسکونی شهاب پرواز واقع در خیابان باهنر صحنه‌ای زیبا در منطقه ایجاد کرده‌است. دیگر برج‌های زیبا و بلند این محله (برج آرمان) هست که از فاصله‌های دور و همچنین از بزرگراه همت نمای زیبایی دارند.

مجتمع تجاری کوروش در این محله قرار دارد. پارک کاج یکی از بزرگترین پارک‌های باغ فیض است.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در پونک

پونَک محله‌ای در شمال تهران است که در منطقه ۲ و ۵ شهرداری تهران واقع شده‌است.

طبق آخرین آمار سرشماری سال ۱۳۹۰، این محله حدود ۲۹۰۰۰ نفر جمعیت دارد
این محله از از شمال به بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، از جنوب به بزرگراه شهید همت، از شرق به رودخانه پونک (بوستان نهج البلاغه) و از غرب به بزرگراه ستاری منتهی می‌شود.

پونک از غرب به محله جنت آباد، از شرق به محله شهرک غرب، از شمال به محله چهاردیواری و از جنوب به محله محله باغ‌فیض محدود می‌شود.
ده پونک در قدیم محل باغ‌های بزرگ و توتستان‌های قدیمی غرب تهران بوده‌است که از این باغ‌ها شمار کمی امروزه به‌جا مانده‌است. وجه نامگذاری آن به علت فراوانی گل پونه در دره پونک در قدیم است.

قدمت این ده به بیش از هشتصد سال می‌رسد و درخت بید معروفی در محله وجود دارد که نشان‌دهنده این قدمت است.

این روستا متعلق به عبدالحسین میرزا فرمانفرما بود که بخشی از آن را به پسرش صبار بخشید
بلوارها و میدان‌های اصلی، بلوار عدل، بلوار مخبری (خیابان۳۵ متری گلستان)، بلوار میرزابابایی،بلوار کمالی،میدان عدل، میدان استاد نظر، خیابان سردارجنگل،خیابان ایران زمین شمالی، خیابان ایران زمین جنوبی،بلوار زیتون، خیابان تختی، خیابان طالقانی

لوله بازکنی و تخلیه چاه در جنت آباد

جنت‌آباد نام محله‌ای در غرب تهران و در منطقه ۵ شهرداری تهران است که از غرب به محله شهران، از شمال به حصارک، از شرق به محله‌های پونک و چهاردیواری و بزرگراه اشرفی اصفهانی و از جنوب به خیابان آیت الله کاشانی می‌رسد. بلوار جنت‌آباد از جاده حصارک شروع و به خیابان آیت الله کاشانی ختم می‌گردد. از شمال به جنوب به ترتیب بزرگراه آبشناسان، بزرگراه همت، خیابان چهارباغ، خیابان ۳۵ متری لاله با این بلوار، چهارراه تشکیل می‌دهند. از جمله خیابان‌های بزرگ که به این بلوار می‌رسند می‌توان خیابان‌های ۲۰ و ۳۵ متری گستان را نام برد. جنت‌آباد به سه بخش تقسیم شده است. از خیابان آیت الله کاشانی تا بزرگراه همت جنت‌آباد جنوبی است. از بزرگراه همت تابزرگراه آبشناسان، جنت‌آباد مرکزی است و از بزرگراه آبشناسان تا بلوار سیمون بولیوار جنت‌آباد شمالی نام داردهم‌اکنون خط ۴ متروی تهران در حال ساخت است. مترو از ایستگاه ارم سبز خط ۴ آغاز شده و در میدان کانون شهر زیبا با خط ۶ مترو یک ایستگاه تقاطعی خواهد داشت سپس به سوی میدان چهارباغ جنت آباد در جنوب بزرگراه همت می‌رود و دارای ایستگاه مترو خواهد شد همچنین بر پایه نقشه سند چشم‌انداز مترو تهران تا سال ۱۴۰۴ خط ۴ از میدان چهارباغ زیر بزرگراه همت به چهارراه ایرانپارس در تقاطع بلوار جنت آباد و بزرگراه نیایش گسترش میابد و دارای ایستگاه مترو می‌شود و همچنین یکی از ایستگاه‌های خط مترو اکسپرس خواهد بود طبق نقشه سند چشم‌انداز مترو تهران ۱۴۰۴خواهد شد

لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهرزیبا

شهر زیبا نام محله‌ای واقع در غرب تهران منطقه ۵ شهرداری تهران است که از شرق با محله جنت‌آباد، از شمال با محله شهران، از غرب با محله دهکده المپیک، و از جنوب به محله بلوار فردوس غرب می‌رسد.

در سال‌های گذشته (قبل از ۱۳۸۰) شهر زیبا را با بلوک‌های انتهای بلوار آیت‌الله کاشانی، سازمان آب، بلوار تعاون و باغ‌های فراوان توت می‌شناختند اما از سال ۱۳۸۰ به بعد با ورود انبوه سازان و تخریب باغ‌ها و ساختمان‌های قدیمی و همچنین ساخت و سازهای فراوان و پر سرعت این محله به‌شدت تغییر کرده‌است. یکی از بخش‌های این محله که تغییر چندانی نکرده‌است بازارچه شهر زیبا است که تقریباً مرکز این منطقه و یکی از بخش‌های پر رفت و آمد می‌باشد. خیابان‌های نیلوفر-سرو-آلاله-کیهان-مرادی از خیابان‌های مرفه‌نشین شهر زیبا است که به سرعت در حال پیشروی در ساخت ساختمان‌های تجملاتی است. از خیابان‌های آن می‌توان به تعاون-آلاله-سرو-نیلوفر-عدالت-شربیانی-کیهان اشاره کرد. از شمال به خیابان آیت‌الله کاشانی از جنوب به بزرگراه حکیم از شرق به بزرگراه آسیا (باکری) و از غرب به شهرک اندیشه و دهکده المپیک ختم می‌شود. بوستان بزرگ جوانمردان از بوستان‌های بزرگ حوالی این منطقه است. این منطقه به‌دلیل نزدیک بودن به شمال و ارتفاعات شهران و کن دارای هوای خنک و به یمن وجود باد غرب به شرق دارای هوای پاکی است. در انتهای خیابان‌های نیلوفر و سرو که به یک نقطه متصل می‌شوند پارکی به نام پارک سرو وجود دارد که به اصطلاح بچه‌های این محل به آن ته سرو یا ته نیلوفر می‌گویند که در شب‌ها پارکی تاریک است به علت وجود زیاد درخت‌های سرو و محل ساکتی است و مانند پارک‌های دیگر نیست و دور از شلوغی و سروصدا است.

 

در این محل مجموعه ۱۰۰۰ واحدی شهر زیبا (بلوک‌های بتونی قرمز رنگ) واقع شده‌است. قبل از ساخت این واحدها زمینهای آنجا متعلق به کشاورزان منطقه کن بوده‌است که به علت سنگلاخی و غیرقابل کشت بودن به چاله سنگی معروف بوده‌است. پس از خریداری این زمین‌ها از کشاورزان، بلوک‌های این مجتمع ظاهراً توسط مهندس قطبی با مشارکت یک شرکت ایتالیایی با اسکلت بتونی مجهز و ضد زلزله ساخته شده‌است. هر یک از این واحدها ۷۸ متر است که دارای مشاعات فراوانی نیز می‌باشد. بر اساس روایت اهالی محل در یک مقطع شهردار مربوطه به‌خاطر اقدام برای ساخت ساختمان شهرداری در محدوده مشاعات این مجتمع از خدمت تعلیق شده‌است. سند مادر این مشاعات متعلق به ۱۰۰۰ واحد شهر زیبا در اداره ثبت کن موجود است که علیرغم آتش‌سوزی آن اداره اسناد مربوطه به علاوه در مراجع قضائی نیز با توجه به سوابق اقدامات در دسترس هستند.
دسترسی‌ها و خیابان‌های مهم شهر زیبا
ساده‌ترین دسترسی‌ها به محله شهر زیبا از انتهای اتوبان حکیم غرب و بلوار جوانمردان و همچنین انتهای غربی بزرگراه آیت‌الله کاشانی مقدور است. همچنین، از طریق بزرگراه آبشناسان و گذر از شهران و میدان الغدیر هم به محله شهر زیبا دسترسی ممکن است. خیابان‌های مهم این محله، بلوار جوانمردان، بلوار آلاله، خیابان سرو، خیابان عدالت، خیابان شربیانی، خیابان نیلوفر و خیابان آیت‌الله کاشانی هستند

لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهران

شهران محله‌ای در شمال غرب تهران، پایتخت ایران است و در منطقه ۵ شهرداری تهران جای دارد و یکی از خوش آب و هوا ترین محله‌های تهران است که در دامنه جنوبی رشته کوه البرز جای دارد و دارای بافتی نوساز با خیابان های عریض می باشد.شهران از جنوب به اتوبان همت (شهرزیبا)از شرق به اتوبان باکری (جنت آباد مرکزی و شمالی)و از غرب به محله کن و از شمال به پارک جنگلی کوهسار شهران محدود می شود که از طریق خط ۶ متروی تهران و اتوبان‌های همت و باکری و رفسنجانی(منتهی به اتوبان آبشناسان) به تمام نقاط تهران و امکانات دسترسی عالی دارد. شهران قبلاََ بصورت یک خیابان یک تکه بود ولی بعد از ساخت اتوبان آبشناسان (ایران پارس قدیم و ادامه اتوبان رفسنجانی) که به فلکه اول شهران منتهی می شود، شهران به دو قسمت جنوبی و شمالی تقسیم شد به حدفاصل اتوبان همت تا اتوبان آبشناسان(فلکه اول شهران)، شهران جنوبی و حدفاصل فلکه اول شهران تا پارک جنگلی کوهسار شهران، شهران شمالی گفته می شود. مهم ترین خیابان های شهران عبارتند از خیابان شهران، خیابان یکم، خیابان طوقانی، خیابان کوهسار، خیابان وسک(شهید خیابانی)، خیابان عسگری، خیابان نیرو، خیابان نیما یوشیج .

لوله بازکنی و تخلیه چاه در کوهسار

بوستان جنگلی کوهسار شهران در شمال‌غربی این محله و در دامنه جنوبی رشته کوه البرز جای دارد و به همین دلیل شهران از خوش آب‌وهواترین مناطق غرب تهران به‌شمار می‌رود.بزرگراه نیایش (که از شرق در خیابان ولیعصر پایان می‌پذیرد)، بزرگراه ایران پارس (آبشناسان)، بزرگراه شهید باکری و همچنین بزرگراه همت از مسیرهای اصلی ارتباطی منطقه شهران و مرکز شهر تهران می‌باشند. این محله بخش شرقی محله کن می‌باشد. شهران از شرق به محله جنت آباد از غرب به محله کن از شمال به کوه‌های دامنه البرز و پارک جنگلی کوهسار شهران و از جنوب به محله شهر زیبا محدود می‌شود.

بلندی‌های شمال شهران به دلیل دارا بودن پیست و محوطه‌ای باز همراه با وزش ملایم و دائمی باد جای مناسبی برای علاقه‌مندان ورزش‌های هوایی (گلایدر و…) و همچنین موتورسواری شده‌است.

این محله در دوره‌های قدیم با توجه به اینکه نزدیک آب قنات محله کن بود، به «آب‌پیک» آوازه یافته بود اما سپس نام آن به شهران که نام یکی از بزرگان سرزمین ایران در دوران یزدگرد سوم بود، تغییر یافت. پس از دهه ۱۳۵۰ جمعیت شهران دچار افزایش شد. گسترش مناسب امکانات آموزشی، فرهنگی، ترابری، خرید و گردشگری در محله نیز باعث افزایش جمعیت آن در سال‌های گذشته شده‌است.

این محله میان چند بزرگراه پر رفت‌وآمد تهران قرار دارد و به بزرگراه‌های همت، آبشناسان، رفسنجانی و باکری راه دارد. این بزرگراه‌ها دسترسی به این محله را بسیار بهتر و آسان می‌کنند. داشتن خط‌های تاکسی به سمت میدان دوم صادقیه و مترو صادقیه و میدان ولیعصر و میدان انقلاب و میدان ونک وجود دارد و اتوبوس تا ایستگاه متروی ارم سبز و ایستگاه متروی صادقیه و ایستگاه متروی آزادی و پل مدیریت به سمت محله سعادت آباد و شهرک غرب از دیگر راه‌های ترابری این محله است که دسترسی شهروندان به شهران را آسان کرده‌است. اما دور بودن محله از مرکز شهر، به عنوان یک ضعف در نظر گرفته شده‌است. با کامل شدن خط ۶ متروی تهران، این محله نیز متروهای ویژه خود را دارد. بلوار شهران، خیابان نیرو، بلوار کوهسار، خیابان طوقانی، وسک، قدس، خیابان عسگری ، دره ذرنو و علی قادر یکم، از خیابان‌های این محله به‌شمار می‌آیند که به ترابری محل کمک شایانی می‌کنن

لوله بازکنی و تخلیه چاه در کن

کن روستا از توابع و مرکز بخش کن شهرستان تهران در استان تهران می‌باشد.

کن در شمال غرب تهران که در انتهای مسیر آن زیارتگاه امام‌زاده داوود قرار دارد. طول مسیر برای رسیدن به این امام زاده در حدود 25 کیلومتر می باشد. کن از محله های قدیمی تهران است که بافت قدیمی خود را تا حدود زیادی حفظ کرده است واز پنج محله تشکیل شده، این محله ها عبارتند از: بالان میانده دارقاضی سرآسیاب اسماعیلاننام

کن اولین بخش تهران شامل ۴ قریه و دهستان در گذشته بوده است که این ۴ دهستان شامل : کن، شمیران، شهرستانک، خور و ارنگه بوده‌است. ولایت ری (یا همان استان تهران امروزی) از باستان چندین دهکده و روستا داشته‌ است که یکی از معروف‌ترین آن‌ها کن است. یکی از مناطقی که در اسناد تاریخی نامش از توابع ری در کنار کرج و تهران آمده کن می‌باشد و تاریخ کن با استناد تاریخی و اسناد مربوطه به بیش از ۶۰۰۰ سال پیش می‌رسد. درحال حاضر کن را با نام محله کن واقع در غرب تهران و منطقه ۵ شهرداری تهران می‌شناسند. ساکنان قدیمی کن به زبان پهلوی سخن می‌گویند که به لهجه کنی معروف است. در گذشته بافت کن روستایی بوده است ولی در حال حاضر محله کن دارای بخش های مدرن و ساختمان ها و برج های نوساز جدیدی بخصوص در بخش شرقی و جنوبی کن میباشد، باغ های کن کماکان در بخش غربی و شمال و شمال غربی محله هستند و پوشش گیاهی و زیبایی خاصی به محله بخشیده‌اند.
بافت معماری کن از خشت و گل و شیروانی‌های فلزی و چوب است. بافتی که هنوز باقی مانده و در خانه‌های قدیمی دیده می‌شود. کوچه‌های باریک و خانه‌های دو طبقه قدیمی که در گذشته به ندرت آجری بوده. اما امروزه به خاطر توسعه شهر تهران و اتوبان‌هایی چون همت، حکیم و آبشناسان و آزادراه در دست احداث تهران به شمال، تغییر کرده و خانه‌هایش به مرور زمان شبیه به بافت مدرن تهران شده‌است.

از معروف‌ترین آثار باستانی شهر امروز تهران، پل حاج محمد علی کنی است. باغ‌ها و خانه‌های قدیمی این محله زیبا امروزه به دلیل توسعه بی‌رویه شهر تهران دچار آسیب شده‌است.

کن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای رشته کوه بالان گردن از رشته کوه‌های البرز واقع شده و کوه‌های بسیاری آن را احاطه کرده‌اند. کوه‌های اطراف کن:

کوه باغ میر.کوه آسیابک یا آسیاب باد.کوه دره مالا.تپه کوهک.کوه کبوتک، کوه گرم دره، کوه پیر داوود.کوه هزار دره.کوه دره شور.کوه بازارک.کوه شاهنشین.کوه لوارک.پهنه‌حصار (رشته کوه).کوه لیچه.کوه مزرا.


در پایه همهٔ این کوه‌ها، نهر و چشمه‌هایی است که آب آن به رودخانه کن می‌ریزد. هر کوه دره‌هایی دارد که طبیعتی زیبا دارند. رود، آبشار، توتستان، درختان گردو و شاه توت و طبیعت بکر از خصیصه این منطقه است. دره‌های اطراف کن نیز بسیارند. دره حصارک، تنگه باغ میر، دره مالا، دره زرنو کوچک، دره زرنو بزرگ، دره پل حاجی محمد علی، دره لوسک، تنگه، دره ولوزونه، دره باغ درغمش، خرگوش دره، دره رودخانه، دره لوره کون، دره وسک، دره لتمال موسوم به دره آسیاب باد، گرم دره در انتهای کوه آسیاب باد، دره دروازه کوهک، دره پستونک، دره خواجه، دره قلاچ، هزار دره و ده‌ها دره دیگر.
کن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای رشته کوه بالان گردن از رشته کوه‌های البرز واقع شده و کوه‌های بسیاری آن را احاطه کرده‌اند. کوه‌های اطراف کن:

کن دارای ۵ محله قدیمی است که در زبان محلی بالان (بالون) – اسماعیلیان (اسمالون) – میانده (میونده) – دارقاضی (درقاضی) – سرآسیاب (سراسیاب) به آن‌ها گفته

می‌شود. محلات جدید تر هم قبلاً جزو حومه و حاشیه دهکده بوده‌اند.

پنج محله قدیمی کن:

بالان یا بالون
میان ده گاو

میونده

اسماعیلیان یا اسمالون
دارقاضی یا درقاضی
سرآسیاب

لوله بازکنی و تخلیه چاه در کوی بیمه

کوی بیمه محله‌ای در غرب تهران در منطقه ۵ شهرداری تهران واقع است. این محله از شرق به شهرک شهید فکوری از شمال به شهرک آپادانا از غرب به شهرک اکباتان و از جنوب به بزرگراه شهید لشگری محدود می‌شود. کوی بیمه ۰٫۶۹ کیلومتر مربع مساحت و ۹۶۰۴ نفر جمعیت دارد
کوی بیمه دارای یک مسجد، یک کتابخانه عمومی، یک بازار روز، یک خانه سلامت و دو مجتمع ورزشی و یک ایستگاه مترو است. خیابان شهید ریاحی، بیمه یکم (نیکخواه عشقی)، بیمه دوم (آزمون نیا)، بیمه سوم (رستمی)، بیمه چهارم (فلسفی) و بیمه پنجم (عموییان) خیابان‌های اصلی شمالی جنوبی کوی بیمه هستند. خیابان شهید عظیمی خیابان اصلی شرقی غربی کوی بیمه است.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در مسجد الله

مسجد الله
مسجد الله در ضلع شمال غربی میدان سالاری (میدان مرکزی کوی بیمه) قرار گرفته‌است و تنها مسجد کوی بیمه است.
میدان سالاری در تقاطع بیمه دوم و خیابان شهید عظیمی به عبارتی میدان اصلی کوی بیمه محسوب می‌شود.
کتابخانه عمومی بیمه در خیابان بیمه دوم قرار دارد.
بوستان‌های کوی بیمه
کوی بیمه دارای دو بوستان به نام‌های بوستان گلایول و بوستان میناست. بوستان گلایول در سال ۱۳۶۹ تأسیس شده‌است و در خیابان عظیمی قرار دارد. مساحت پارک ۹۹٬۷۳۰ متر مربع است. گونه‌های گیاهی چنار، بید، سرو نقره‌ای، نویا، سرو شیرازی، ماگنولیا، برگ بو، یوگا، یاس زرد، اسپیرم، دم موشی، هفت رنگ، نسترن، چمن است.

بوستان مینا در خیابان بیمه چهارم قرار دارد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در مهران

محله مهران در استان تهران و در محدوده‌ی شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۴ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه همت، از شرق با بزرگراه صیاد شیرازی، از جنوب با بزرگراه سردار سلیمانی و از غرب با خیابان دکتر شریعتی، خیابان میرمطهری، خیابان علی بخشی و خیابان آذرشهر محدود شده است و با محله‌های ‌حسین آباد، پاسداران، نیلوفر، سید خندان، دبستان، کاظم آباد، قبا مجاورت دارد.
این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان رسالت، پارک، رستوران آنیل، کافه رستوران رئال، بوستان سنگسر، بوستان نارنج، بوستان احسان، رستوران دیم، بوستان پایدارفرد و بوستان خواجه عبدالله انصاری اشاره کرد.

ایستگاه مترو
کوی بیمه دارای یک ایستگاه مترو است. ایستگاه متروی کوی بیمه در ابتدای خیابان بیمه دوم می‌باشد که در مسیر خط چهار قرار دارد و یک ایستگاه میان راهی است و از یک طرف به ایستگاه متروی اکباتان، از یک طرف به ایستگاه متروی میدان آزادی و از یک طرف به ایستگاه خط متروی فرودگاه متصل می‌شود که یک ایستگاه در پایانه دوی فرودگاه مهرآباد و یک ایستگاه در پایانه شش فرودگاه مهرآباد دارد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در بهاران

درباره‌ی محله بهاران
محله بهاران در استان تهران و در محدوده‌ی شمال غربی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۵ شهر تهران قرار گرفته است و از شرق با خیابان کوهسار، خیابان نظری و خیابان یکم محدود شده است و با محله‌های ‌کوهسار، دهکده المپیک، کن، شهران جنوبی مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به باغ رستوران طبیعت، باغ رستوران مهستان، پارک جنگلی کلبه صحرا، باغ رستوران دف، رستوران قصر یخ، رستوران سنتی بهشت، بوستان مهرگان، مجتمع تجاری بهاران، رستوران سنتی همسفر و رستوران ویژه تهرانی اشاره کرد.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل و محل کار در اباذر

محله اباذر در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۵ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان قهرودی، بزرگراه حکیم و بزرگراه اشرفی اصفهانی، از شرق با خیابان فلکه دوم صادقیه و از غرب با بلوار اباذر، بزرگراه آیت الله کاشانی و خیابان فهیمی محدود شده است و با محله‌های ‌مرزداران، فردوس، باغ فیض، صادقیه، کوی مهران مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان استقلال، بوستان میعاد، بوستان صبا، رستوران ترکیه ای یه ها یه، بوستان آرمین، بوستان ارغوان، پارک محله اباذر، بوستان سارا، پارک محله اباذر و بوستان نغمه اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در اندیشه تهران

محله اندیشه در استان تهران و در محدوده‌ی غربی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۵ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه همت، از شرق با بلوار شهران، بلوار کانون، خیابان آشوری، خیابان کاشانی، خیابان جوانمردان و خیابان شربیانی و از جنوب با بلوار جوانمردان، بلوارالهام و بزرگراه علامه جعفری محدود شده است و با محله‌های ‌شهرک صدرا، دهکده المپیک، ارم، زیبادشت، کن، سازمان آب، شهران جنوبی، شهر زیبا مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان جوانمردان ایران، بوستان اندیشه، بوستان ترنم، بوستان ایران پویا، باغ رستوران برکه، مجتمع تجاری میلاد، بازار میوه و تره بار اندیشه، پارک، رستوران بینام و رستوران امیر اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در حصارک

محله حصارک در استان تهران و در محدوده‌ی شمال غربی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۵ شهر تهران قرار گرفته است و از جنوب با بلوار جنت آباد شمالی، بلوار سیمون بولیوار، خیابان ایرانشهر شمالی، بلوار شهدای حصارک، بزرگراه ستاری، میدان دانشگاه آزاد اسلامی، خیابان شعرا و خیابان ‌‌‌‌ محدود شده است و با محله‌های ‌کوهسار، جنت آباد شمالی، شهرک المهدی مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به کتابخانه و مرکز اسناد علمی، باغ رستوران پارادایس محله حصارک، باغ رستوران پارادایس محله حصارک، رستوران و تهیه غذای سرآشپز، کتابخانه مسجد جامع حصارک و کتابخانه اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در سازمان آب

درباره‌ی محله سازمان آب
محله سازمان آب در استان تهران و در محدوده‌ی غربی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۵ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه آیت الله کاشانی، خیابان کاشانی و خیابان جوانمردان، از شرق با بزرگراه باکری، از جنوب با خیابان بهار شمالی و از غرب با بزرگراه علامه جعفری و بلوار جوانمردان محدود شده است و با محله‌های ‌جنت آباد جنوبی، ارم، اندیشه، سازمان برنامه جنوبی، سازمان برنامه شمالی، شهر زیبا مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان آموزگار، بوستان سرو، بوستان سحر، بازار میوه و تره بار شهید باکری، بوستان توسکا، مسجد الرضا، کتابخانه عمومی آسیا، رستوران کبابخانه خورشید، کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مرکز خرید گذرگاه اشاره کرد.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل و محل کار در سازمان برنامه

محله سازمان برنامه جنوبی در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۵ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه علامه جعفری و خیابان سازمان برنامه شمالی، از شرق با بلوار شقایق مرکزی و بلوار شقایق شمالی، از جنوب با بلوار شقایق و از غرب با بزرگراه باکری محدود شده است و با محله‌های ‌ارم، سازمان آب، سازمان برنامه شمالی مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان پرنیان، بوستان جانبازان، بوستان ساناز، رستوران گلستان، بوستان ارکیده، بوستان بلوط، پارک، بازار میوه و تره بار سازمان برنامه، رستوران شوگار محله سازمان برنامه جنوبی و رستوران شوگار محله سازمان برنامه جنوبی اشاره کرد.

محله سازمان برنامه شمالی در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۵ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه آیت الله کاشانی و خیابان جنت آباد جنوبی، از جنوب با بلوار شقایق مرکزی، بزرگراه علامه جعفری و خیابان سازمان برنامه مرکزی و از غرب با بزرگراه باکری محدود شده است و با محله‌های ‌جنت آباد جنوبی، ارم، سازمان آب، سازمان برنامه جنوبی، شهر زیبا مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به اترک، بوستان اردکانی، بوستان مریم، پارک کیهان، بازار میوه و تره بار براتلو، رستوران ای تی اف، رستوران پلاک چهار، بازار برانلو، رستوران و کبابی سهیل محله سازمان برنامه شمالی و رستوران و کبابی سهیل محله سازمان برنامه شمالی اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در شاهین

درباره‌ی محله شاهین
محله شاهین در استان تهران و در محدوده‌ی شمال غربی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۵ شهر تهران قرار گرفته است و از شرق با بزرگراه ستاری و بلوار میرزابابایی، از جنوب با بزرگراه همت و از غرب با خیابان شاهین شمالی، بلوار کبیری طامه جنوبی، بلوار کبیری طامه شمالی و خیابان گلزار شرقی محدود شده است و با محله‌های ‌جنت آباد جنوبی، باغ فیض، جنت آباد شمالی، جنت آباد مرکزی، پونک جنوبی، پونک شمالی، شهرک المهدی مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به استخر سرخ پوشان آریا، بوستان ایثار، بوستان میثم، بوستان گلبن، بوستان گلستان، مرکز خرید گلها، کافه رستوران کلاسیک پردیس، بوستان بعثت، بوستان معلم قرآن و بوستان سوسن آبادی اشاره کرد.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل و محل کار در ارم

درباره‌ی محله ارم
محله ارم در استان تهران و در محدوده‌ی غربی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۵ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه علامه جعفری و بلوار جوانمردان، از شرق با خیابان منوچهری و بزرگراه باکری و از جنوب با بزرگراه فهمیده محدود شده است و با محله‌های ‌شهرک صدرا، اندیشه، سازمان آب، سازمان برنامه جنوبی، سازمان برنامه شمالی مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به باغ وحش ارم، پارک ارم، بوستان الهام محله ارم، بازار سنگ تهران، پارک، بوستان الهام محله ارم، بازار روز نوبهار، مجتمع تجاری میثم، رستوران باروژ و رستوران ماهی سفید اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در فردوس

درباره‌ی محله فردوس
محله فردوس در استان تهران و در محدوده‌ی جنوب غربی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۸ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بلوار زرند و بلوار هفدهم شهریور، از شرق با میدان معلم، از جنوب با بلوار معلم و از غرب با بلوار بهار و خیابان آبرسانی محدود شده است و با محله‌های ‌صاحب الزمان، فتح، شهرک امام خمینی، بهداشت، سرآسیاب مهرآباد، تولید دارو مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به مجتمع سینمایی پردیس تماشا، بوستان شمس تبریزی، بوستان فردوس، بوستان یاس، بوستان سجاد، بوستان بهار، پاساژ معلم، استخر هفتم تیر، استخر شریعتی و بازار میوه و تره بار فردوس اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در پرواز

درباره‌ی محله پرواز
محله پرواز در استان تهران و در محدوده‌ی شمالی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۲ شهر تهران قرار گرفته است و از شرق با میدان بهرود، بلوار پیام و بلوار پاکنژاد، از جنوب با بزرگراه یادگار امام و خیابان ایثارگران و از غرب با خیابان امام زاده داود محدود شده است و با محله‌های ‌بهرود، سعادت آباد، آسمان، فرحزاد مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به پارک ژوراسیک تهران، بوستان پرواز، رستوران شاین، بوستان کیهان، مجتمع تجاری بهرود، رستوران موروکو، رستوران اچ اف سی، بوستان گلدیسان، بازار میوه و تره بار بهرود و پارک اشاره کرد.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل و محل کار در شهرک نفت

محله شهرک نفت در استان تهران و در محدوده‌ی شمال شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شرق با خیابان همت، از جنوب با بزرگراه ارتش، بلوار آبادان، خیابان علیزاده، خیابان وزارت امور خارجه، میدان شاهد، بلوار نیروی زمینی و بلوار شاهد و از غرب با بلوار مژدی و خیابان هاشمی محدود شده است و با محله‌های ‌مینی سیتی، ازگل، شهید محلاتی، داراباد، گلها مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان کنگان، شمیران سنتر، بوستان امین، بوستان گلستان، پارک محله مینی سیتی، پارک کنگان، پارک محله مینی سیتی، پارک محله مینی سیتی، بوستان صدف و بوستان بهارستان اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در کوهسار

درباره‌ی محله کوهسار
محله کوهسار در استان تهران و در محدوده‌ی شمال غربی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۵ شهر تهران قرار گرفته است و از شرق با بلوار سیمون بولیوار و بزرگراه باکری، از جنوب با میدان اول شهران، بزرگراه آبشناسان، بلوار شهران و خیابان نظری و از غرب با خیابان جاده سولقان، میدان بهاران، خیابان کوهسار و خیابان بهاران یکم محدود شده است و با محله‌های ‌جنت آباد شمالی، بهاران، جنت آباد مرکزی، حصارک، کن، شهران جنوبی مجاورت دارد.


این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به باغ رستوران آبی، بازار میوه و تره بار شهران، مرکز خرید سامان، بوستان نیما یوشیج، شنبه بازار شهران، پارک محله کوهسار، بوستان بهار آزادی، بوستان سهند، رستوران بام کوهسار و پارک محله کوهسار اشاره کرد.

مناطق تحت لوله بازکنی و تخلیه چاه 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 5   لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهران جنوبی لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهران شمالی  لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهرزیبا لوله بازکنی و تخلیه چاه در اندیشه لوله بازکنی و تخلیه چاه در بهاران لوله بازکنی و تخلیه چاه در کن لوله بازکنی و تخلیه چاه در المهدی لوله بازکنی و تخلیه چاه در باغ فیض لوله بازکنی و تخلیه چاه در پونک جنوبی لوله بازکنی

 تخلیه چاه در پونک شمالی لوله بازکنی و تخلیه چاه در حصارک لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهرک نفت لوله بازکنی و تخلیه چاه در کوهسار لوله بازکنی و تخلیه چاه در مرادآباد لوله بازکنی و تخلیه چاه در پرواز لوله بازکنی و تخلیه چاه در سازمان برنامه جنوبی لوله بازکنی و تخلیه چاه در سازمان برنامه شمالی لوله بازکنی و تخلیه چاه در ارم لوله بازکنی و تخلیه چاه در سازمان آب لوله بازکنی و تخلیه چاه در اباذر لوله بازکنی و تخلیه چاه در فردوس لوله بازکنی و تخلیه چاه در مهران

لوله بازکنی و تخلیه چاه در اکباتان لوله بازکنی و تخلیه چاه در بیمه لوله بازکنی و تخلیه چاه در آپادانا لوله بازکنی و تخلیه چاه در جنت آباد جنوبی لوله بازکنی و تخلیه چاه در جنت آباد شمالی لوله بازکنی و تخلیه چاه در جنت آباد مرکزی لوله بازکنی و تخلیه چاه در شاهین لوله بازکنی و تخلیه چاه در آیت الله کاشانی لوله بازکنی و تخلیه چاه در اشرفی اصفهانی لوله بازکنی و تخلیه چاه در ایران زمین شمالی لوله بازکنی و تخلیه چاه در بلوار تعاون لوله بازکنی و تخلیه چاه در بلوار فردوس

لوله بازکنی و تخلیه چاه در بولیوار لوله بازکنی و تخلیه چاه در پونک لوله بازکنی و تخلیه چاه در پیامبر لوله بازکنی و تخلیه چاه در جنت آباد لوله بازکنی و تخلیه چاه در سازمان برنامه لوله بازکنی و تخلیه چاه در ستاری لوله بازکنی و تخلیه چاه در سردار جنگل لوله بازکنی و تخلیه چاه در سولقان لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهر زیبا لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهران لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهرک اکباتان لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهید مهدی باکری و دیر مناطق و محله های دیگر را بر عهده دارد.

Call Now Button