جمعه, اردیبهشت ۲۸

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 7 تهران

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 7

منطقه ۷ شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در مرکز شهر تهران واقع شده‌است. مرز شمالی این منطقه بزرگراه رسالت، مرز شرقی خیابان‌های مجیدیه (استاد حسن بنا) و سبلان، مرز جنوبی خیابان‌های انقلاب و دماوند و مرز غربی آن بزرگراه مدرس و خیابان شهید مفتح می‌باشد.منطقه هفت شهرداری تهران از شمال همجوار مناطق سه و چهار از شرق با منطقه هشت از غرب با منطقه شش و از جنوب با مناطق دوازده و سیزده شهرداری تهران همسایه‌است.

این منطقه دارای ۵ ناحیه و ۱۴ محله است.محله‌های بهار، گرگان، نظام‌آباد، عباس‌آباد و امجدیه از محله‌های مشهور این منطقه هستند.مراکز فرهنگی مانند سینما تیراژه ۲، سینما سروش، سینما صحرا، سینما پایتخت، مجموعه فرهنگی هنری تهران، عمارت کلاه فرنگی، باغ‌موزه قصر، تالار هنر، موزه رضا عباسی، فرهنگسرای اندیشه، موزه عکاسخانه شهر و… در این منطقه قرار دارد.

همچنین بوستان اندیشه در شمار بوستان‌های مطرح این منطقه است.منطقه هفت دسترسی خوبی به شبکه بزرگراهی تهران دارد، احاطه شدن نسبی منطقه در شبکه بزرگراهی از مزیت‌های این منطقه است.سه بزرگراه شمال به جنوب امام علی، بزرگراه شهید صیاد شیرازی و بزرگراه شهید مدرس از منطقه هفت عبور می‌کند.

منطقه هفت شهرداری تهران به عنوان یکی از مناطق مرکزی تهران ویژگی‌های جغرافیایی، جمعیتی و اداری به شرح زیر دارد.

وسعت منطقه هفت

منطقه ۷ یکی از مناطق واقع در پهنه مرکزی شهر تهران است که با مساحت ۱۵۳۴ هکتار و مختصات “14-G25- M51 تا “18- G28- M51 طول شرقی و “7-G42-M35 تا”33-G44-M35 عرض شمالی است. منطقه ۷ وسعتی معادل ۱۵۳۳۵۲۱۲٬۴۱ متر مربع دارد که ۱/۲ درصد مساحت کل شهر تهران است واز لحاظ وسعت مقام یازدهم را در بین مناطق شهر تهران دارا می‌باشد. مناطق سه و چهار از شرق با منطقه هشت از غرب با منطقه شش و از جنوب با مناطق دوازده و سیزده شهرداری تهران همسایه‌است.

همچنین مرز شمالی این منطقه بزرگراه رسالت، مرز شرقی خیابان‌های مجیدیه (استاد حسن بنا) و سبلان، مرز جنوبی خیابان‌های انقلاب و دماوند و مرز غربی آن بزرگراه مدرس و خیابان شهید مفتح می‌باشد

بافت فرسوده
مساحت بافت فرسوده ۲۳۸ هکتار که ۱۵ درصد کل مساحت منطقه را شامل می‌شود و ششمین منطقه به لحاظ دارا بودن بافت فرسوده در بین مناطق می‌باشد. منطقه ۷ شهرداری تهران ۱۳٫۱۰۳ پلاک فرسوده دارد و نسبت بافت فرسوده منطقه به بافت فرسوده شهر تهران ۳/۷ می‌باشد.
این منطقه دارای ۵ ناحیه و ۱۴ محله است.محله‌های منطقه هفت مستند به گزارش سایت این شهرداری تا سال ۱۴۰۰ به شرح زیر است.

لوله بازکنی و تخلیه چاه بهار
لوله بازکنی و تخلیه چاه سهروردی
لوله بازکنی و تخلیه چاه عباس‌آباد
لوله بازکنی و تخلیه چاه مجیدیه – دبستان
لوله بازکنی و تخلیه چاه نظام‌آباد
لوله بازکنی و تخلیه چاه ارامنه
لوله بازکنی و تخلیه چاه امجدیه
لوله بازکنی و تخلیه چاه خواجه نصیر
لوله بازکنی و تخلیه چاه خواجه نظام‌المل
لوله بازکنی و تخلیه چاه حشمتیه
لوله بازکنی و تخلیه چاه کاج
لوله بازکنی و تخلیه چاه نیلوفر
لوله بازکنی و تخلیه چاه شاهد
لوله بازکنی و تخلیه چاه گرگان – دهقان

لوله بازکنی و تخلیه چاه در بهار

لوله بازکنی و تخلیه چاه محله بهار
محله بهار در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۷ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان بهار شمالی، خیابان بهار شیراز و خیابان حجازی و از شرق با خیابان کاج و خیابان دکتر شریعتی محدود شده است و با محله‌های ‌بهارستان، سهروردی، کاج، خاقانی، خواجه نصیر طوسی مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان سه راه طالقانی، مرکز خرید بهار، خانه سینما، کافه رستوران ماهونیا، مرکز خرید سپنتا، رستوران سنتی سه کنج محله بهار، رستوران سنتی سه کنج محله بهار، رستوران جوانان، رستوران دیزی بهار محله بهار و رستوران دیزی بهار محله بهار اشاره کرد

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در سهروردی

محله سهروردی در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۷ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان مطهری، از شرق با خیابان دکتر شریعتی و خیابان پلیس، از جنوب با خیابان کاج و خیابان بهار شیراز و از غرب با خیابان مفتح و بزرگراه مدرس محدود شده است و با محله‌های ‌عباس آباد، سنایی، کاج، حشمتیه، بهار، خاقانی مجاورت دارد.


این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به رستوران چینگاری، کافه رستوران کافه بارن، رستوران دهباشیان، موزه عکسخانه شهر، کیف و کفش آزاده، سینما پایتخت، بوستان شهید آوینی، رستوران اروند رود،جوجه، جواهریان کیچی بازار و رستوران دی اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در عباس آباد

محله عباس آباد در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۷ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان بهشتی و خیابان قنبرزاده، از شرق با خیابان دکتر شریعتی و خیابان قدوسی، از جنوب با خیابان مطهری و خیابان یوسفیان و از غرب با بزرگراه مدرس محدود شده است و با محله‌های ‌نیلوفر، دبستان، آرژانتین، سنایی، سهروردی، حشمتیه مجاورت دارد.


این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به رستوران عروس لبنان، رستوران سهند، بوستان افرا، بازار آنلاین خدمات سنجاق، رستوران پالیز، بوستان یاس، پارک، رستوران ایران ایتالیا، پارک اندیشه پنج و بوستان بهشتی اشاره کرد.

سرویس و تعمیر آسانسور مجیدیه

محله مجیدیه در استان تهران و در محدوده‌ی شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۴ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با میدان ملت، خیابان استاد حسن بنا و بزرگراه زین الدین، از شرق با بزرگراه امام علی و خیابان فرجام و از غرب با خیابان استاد حسن بنا شمالی، بزرگراه سردار سلیمانی و خیابان امیرنیا محدود شده است و با محله‌های ‌لویزان، حسین آباد، شمیران نو، دبستان، نارمک شمالی، فدک، کرمان، کاظم آباد، مجیدیه مجاورت دارد.


این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به مرکز خرید دنیای نور، رستوران پیاله، کافه رستوران روکو، بوستان مجیدیه، بوستان دهقان، پارک، بازار میوه و تره بار مجیدیه، پارک ملت شمس آباد، بوستان گلریز و بوستان جهان پناه اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در نظام آباد

محله نظام آباد در استان تهران و در محدوده‌ی شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۷ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان یزدی، از شرق با بزرگراه امام علی و خیابان دماوند، از جنوب با خیابان انقلاب و از غرب با خیابان خواجه نصیرالدین طوسی و خیابان مدنی محدود شده است و با محله‌های ‌دروازه شمیران، شاهد، گرگان، شهید اسدی، خواجه نصیر طوسی مجاورت دارد.


این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به استخر سلمان فارسی ناشنوایان، پارک محله نظام آباد، پارک محله نظام آباد، بوستان مریم، رستوران سنتی محمدشاهی، بوستان و مجتمع تجاری زمرد اشاره کرد.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در در ارامنه

محله ارامنه در استان تهران و در محدوده‌ی شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۷ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه صیاد شیرازی و خیابان سبلان شمالی، از شرق با خیابان سبلان جنوبی، از جنوب با خیابان محمودی، خیابان مدنی، خیابان پازوکی، میدان نامجو و خیابان نامجو و از غرب با خیابان شیخ صفی و خیابان اجاره دار محدود شده است و با محله‌های ‌شاهد، حشمتیه، خواجه نظام الملک، وحیدیه، گرگان، سبلان مجاورت دارد.


این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان دوستدار ولایت، بوستان شهدا سبلان، بازار روز شهید توکلی، بوستان آب بر، بوستان ملینا، بوستان مینا، بوستان شهید تهرانی، رستوران سون محله ارامنه، رستوران سون محله ارامنه و رستوران نشاط اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه خاقانی

محله خاقانی در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۷ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان مفتح، خیابان بهار شیراز، خیابان مفتح شمالی و بزرگراه مدرس، از شرق با خیابان حجازی، از جنوب با خیابان بهار شمالی، خیابان بهار جنوبی و خیابان انقلاب و از غرب با خیابان مفتح جنوبی و خیابان سعدی شمالی محدود شده است و با محله‌های ‌فردوسی، بهارستان، سنایی، سهروردی، ایرانشهر، بهار مجاورت دارد.


این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به رستوران رستاک، رستوران سنتی سیاوش، مرکز خرید مادر، استخر نه دی، بوستان بهار شیراز، استخر نوفلاح، هتل آپادانا، مرکز خرید یاس، استخر قهرمانی روباز و رستوران راک عبدالله اشاره کرد.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه خواجه نصیر

محله خواجه نصیر طوسی در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۷ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با میدان سپاه و خیابان باباخانلو، از شرق با خیابان خواجه نصیرالدین طوسی و خیابان مدنی، از جنوب با خیابان انقلاب و از غرب با خیابان دکتر شریعتی محدود شده است و با محله‌های ‌بهارستان، دروازه شمیران، کاج، خواجه نظام الملک، بهار، گرگان، نظام آباد مجاورت دارد.


این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به موزه خوشنویسی ایران، کتابخانه هشت بهشت، رستوران ایتالیایی ایتان، پاساژ حقوقی، رستوران برادران محله خواجه نصیر طوسی، رستوران برادران محله خواجه نصیر طوسی و شبرنگ بازار اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه خواجه نظام الملک

محله خواجه نظام الملک در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۷ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه صیاد شیرازی، خیابان باباخانلو، خیابان پلیس و خیابان اجاره دار، از شرق با میدان نامجو، خیابان نامجو و خیابان شیخ صفی، از جنوب با خیابان خواجه نصیرالدین طوسی و از غرب با میدان سپاه محدود شده است و با محله‌های ‌ارامنه، کاج، حشمتیه، گرگان، خواجه نصیر طوسی مجاورت دارد.


این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان سپیدار، بوستان ذبیحی، رستوران گلپایگانی محله خواجه نظام الملک، رستوران گلپایگانی محله خواجه نظام الملک، رستوران محسن بریانک، فروشگاه نوین سنتر نقد و اقساط، پاساژ منصور، رستوران چلوکبابی آریا محله خواجه نظام الملک، رستوران چلوکبابی آریا محله خواجه نظام الملک و استخر شهید کشواد اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در حشمتیه

محله حشمتیه در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۷ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان قدوسی، از شرق با میدان سبلان و بزرگراه صیاد شیرازی، از جنوب با خیابان اسماعیل، خیابان اجاره دار، خیابان باباخانلو، خیابان ادیبی و خیابان پلیس و از غرب با خیابان دکتر شریعتی محدود شده است و با محله‌های ‌نیلوفر، دبستان، عباس آباد، سهروردی، ارامنه، کاج، خواجه نظام الملک، سبلان، لشکر مجاورت دارد.


این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به باغ موزه قصر، رستوران بادبادک، مجتمع تجاری مگا پارس، مجتمع تجاری گل مریم، بازار میوه و تره بار قصر، بوستان معلم، بوستان احمدی روشن، بوستان برزگر، بوستان آوا و رستوران شهدای ناجا اشاره کرد.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در کاج

محله کاج در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۷ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان دکتر شریعتی، خیابان پلیس و خیابان شهدای ناجا، از شرق با خیابان باباخانلو، بزرگراه صیاد شیرازی و خیابان شیخ صفی، از جنوب با میدان سپاه و خیابان سپاه و از غرب با خیابان بهار شیراز محدود شده است و با محله‌های ‌سهروردی، حشمتیه، خواجه نظام الملک، بهار، خواجه نصیر طوسی مجاورت دارد.


این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به سینما ایران، سینما سروش، سینما صحرا، رستوران طریقت، بوستان نارون، موسسه فرهنگی و هنری تصویر نگاران قاب نقره ای، پارک، رستوران سنتی لانه کبوتر، رستوران لوکس محسنی و رستوران عباس کرمانشاهی اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در نیلوفر

محله نیلوفر در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۷ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه سردار سلیمانی، خیابان ارسباران و خیابان میرمطهری، از شرق با خیابان قدوسی و خیابان دکتر شریعتی، از جنوب با خیابان بهشتی، خیابان مفتح شمالی و خیابان میرعماد و از غرب با بزرگراه مدرس و خیابان بیهقی محدود شده است و با محله‌های ‌سید خندان، مهران، دبستان، گاندی، آرژانتین، عباس آباد، سنایی، حشمتیه مجاورت دارد.


این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به رستوران البرز، موزه رضا عباسی، کافه رستوران بوریتو، رستوران زرچ، رستوران غزل، رستوران دلژین، رستوران نایب سهروردی، رستوران خانه کباب آپادانا، رستوران میخوش و بوستان اندیشه اشاره کرد.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه شاهد

محله شاهد در استان تهران و در محدوده‌ی جنوب شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۴ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان شاه آبادی، میدان تفحص، خیابان مونسان و خیابان نبرد، از شرق با بلوار نبرد، خیابان شهرابی و میدان نبرد، از جنوب با بزرگراه محلاتی و از غرب با میدان امام حسن مجتبی، خیابان لرستان و خیابان بابایی محدود شده است

و با محله‌های ‌آهنگ شرقی، آهنگ غربی، تاکسیرانی، نبی اکرم، شیوا مجاورت دارد. این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به پارک سهند، بوستان شاهد، بوستان مهر، رستوران، بازار نبرد، بوستان شهدای تفحص، کتابخانه شهید بهشتی، بازار میوه و تره بار نبرد و بازار میوه و تره بار لرستان اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در گرگان

محله گرگان در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۷ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با میدان نامجو، از شرق با بزرگراه امام علی، خیابان یزدی و خیابان پازوکی، از جنوب با خیابان مدنی و از غرب با خیابان نامجو و خیابان خواجه نصیرالدین طوسی محدود شده است و با محله‌های ‌دروازه شمیران، شاهد، ارامنه، خواجه نظام الملک، خواجه نصیر طوسی، نظام آباد مجاورت دارد.


این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به مرکز خرید تیراژه دو، رستوران نانوچی، پارک میخک، رستوران وردنه، رستوران مزه ایرانی، رستوران بادیه محله گرگان، رستوران نشاط، رستوران لیلی محله گرگان، رستوران بادیه محله گرگان و رستوران لیلی محله گرگان اشاره کرد.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 7

در مناطق مختلف منطقه 4 لوله بازکنی و تخلیه چاه در از جمله :

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 7 لوله بازکنی و تخلیه چاه در شارق الف لوله بازکنی و تخلیه چاه در دهقان،لوله بازکنی و تخلیه چاه در شارق ب لوله بازکنی و تخلیه چاه در گرگان

لوله بازکنی و تخلیه چاه در نظام آباد لوله بازکنی و تخلیه چاه در خواجه نصیر و حقوقی لوله بازکنی و تخلیه چاه در خواجه نظام شرقی لوله بازکنی و تخلیه چاه در خواجه نظام غربی

لوله بازکنی و تخلیه چاه در کاج لوله بازکنی و تخلیه چاه در امجدیه خاقانی لوله بازکنی و تخلیه چاه در بهار لوله بازکنی و تخلیه چاه در سهروردی باغ صبا لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهیدقندی- نیلوفر

لوله بازکنی و تخلیه چاه در عباس آباد- اندیشه لوله بازکنی و تخلیه چاه در حشمتیه لوله بازکنی و تخلیه چاه دردبستان لوله بازکنی و تخلیه چاه در ارامنه الف لوله بازکنی و تخلیه چاه در ارامنه 

لوله بازکنی و تخلیه چاه درقصر لوله بازکنی و تخلیه چاه درآپادانا لوله بازکنی و تخلیه چاه در امام حسین لوله بازکنی و تخلیه چاه در انقلاب لوله بازکنی و تخلیه چاه در خواجه نظام لوله بازکنی و تخلیه چاه در سرباز 

Call Now Button