جمعه, اردیبهشت ۲۸

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 8 تهران

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 8

منطقه ۸ شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در شرق این شهر قرار دارد.

این منطقه در دامنه شیب ملایم رشته کوه البرز در شمال کوه‌های سه تپه در شرق تهران قرار گرفته‌است. از به ارتفاعات کوه البرز، نیز به بزرگراه رسالت در منطقه چهار از جنوب به منطقه سیزده و جنگل‌های سرخه‌حصار و کوه‌های سه‌تپه می‌رسد. از غرب به سبلان جنوبی و استاد حسن بنا منتهی می‌شود.

تاریخچه
سابقه توسعه کالبدی و فضایی منطقه هشت شهرداری تهران به سال‌های دهه بیست خورشیدی بازمی‌گردد. محله‌های نارمک، مجیدیه و تهران‌پارس در شمار سکونت‌گاه‌های قدیمی شهری این منطقه هستند

و در این بخش مروری بر توسعه کالبدی برخی از محله‌های قدیمی منطقه هشت می‌پردازیم.

هسته مرکزی محله مدائن به عنوان نخستین تجربه شهرسازی مدرن ایرانی با احداث ساختمانی کوی کالاد رقم خورد. این ساختمان سال ۱۳۲۹ به وسیله بانک ساختمانی طرح‌ریزی شد. بسط و گسترش این محله در فاصله سال‌های ۱۳۳۸ تا ۱۳۴۵ محقق شد.

این محله از شمال به بزرگراه رسالت، از جنوب به خیابان شهید ثانی، از شرق به خیابان مهر و از غرب هم به خیابان آیت و میدان نبوت محدود می‌شود.همچنین محله نارمک از جمله نخستین شهرک‌های مدرن طراحی شده با ساختار منظم شبکه معابر شمالی-جنوبی و دارای سلسه مراتب است که در نیمه دوم دهه سی تا نیمه دهه اول دهه چهل خورشیدی بنیان گذاشته شده‌است.

مستند به اولین طرح جامع تهران با پیشنهاد دسترسی محور سالت به اراضی شرق از طریق جاده قدیم شمیران، محله نارمک به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شد. این محله هم‌اکنون از شمال به بزرگراه رسالت از جنوب به خیابان شهید ثانی، از شرق به خیابان آیت (میدان نبوت) و از غرب به خیابان سمنگان محدود می‌شود.


بر اساس گزارش‌های تاریخی از اوائل دهه چهل خورشیدی طراحی و نقشه‌کشی اولیه محله فدک توسط برخی مهندسین خارجی انجام گرفت. به نقل از اسناد و مدارک موجود نخستین جرقه‌های شکل‌گیری این محله مربوط به اوائل دهه سی خورشیدی بازمی‌گردد.

این محله هم‌اکنون از شمال به بزرگراه رسالت از جنوب به خیابان شهید ثانی و خیابان گلستان مسیر باختر، از شرق به خیابان سمنگان و در نهایت از غرب به بزرگراه امام علی محدود می‌شود.


همچنین در مرور نخستین اقدام‌های در ایجاد و بسط فضای کالبدی منطقه هشت شهرداری تهران می‌توان به محله مجیدیه اشاره کرد. محله مجیدیه تا سال ۱۳۳۳ جز حاشیه شهر به‌شمار می‌آمد، به همین دلیل به جز یک داروخانه هیچ گونه امکانات رفاهی بهداشتی دیگری نداشت. به نقل از تاریخ محله مجیدیه نوشته ادوارد میناس در هیچ خانه‌ای حمام شخصی وجود نداشت

و اولین حمام عمومی ۱۳۳۵ به نام حمام «رصاب» در کوچه «آذری» تأسیس شد که هم‌اکنون مورد استفاده اهالی محل است. این محله پیش از آن هم که به عنوان سکونت‌گاه انتخاب شود، به دلیل عدم زین مناسب و ماسه‌ایی بودن خاک آن جایی مناسب برای کشت و زرع نبود. برخلاف دیگر آبادی‌های و محله‌های تهران قدیم که خاکی حاصل‌خیز داشتند.

مستند به گزارش‌های تاریخی این محله از سمت شرق بعد از ۱۶ متری دوم خارج از محدوده تلقی می‌شد و تا ده نارمک هیچ خانه یا سکونت‌گاهی در آن قرار نداشت؛ از این منطقه در تهران سال‌های قبل از دهه بیست به عنوان محل دفع نخاله‌های ساختمانی و … استفاده می‌شد.از نیمه نخست دهه سی است که تدریجاً با سکونت گزیدن شماری از مردمان ترک، فارس و ارمنی این منطقه مورد توجه قرار می‌گیرد و آهنگ و رشد و توسعه کالبدی آن از نیمه دهه سی رقم می‌خورد.

بر اساس گزارش‌های موجود تا سال ۱۳۳۲ حدود هشتاد خانوار در اینجا ساکن شدند. در آن زمان کوچه‌ها خاکی بودند و رودخانه دیوار کشی و پل نداشت و ماشین‌ها از داخل رودخانه عبور می‌کردند. در اواخر سال ۱۳۳۲ اولین کارخانه برق تأسیس شد که خیابان‌های استاد حسن بنا و ۱۶ متری اول و دوم و مجیدیه جنوبی را روشن می‌کرد.

در آن زمان آب لوله‌کشی و آشامیدنی وجود نداشت و هر خانه آب انباری داشت که از جوی روستای شمس‌آباد و با هماهنگی و تنظیم میرآب پر می‌شد و برای شست و شو و نظافت مورد استفاده قرار می‌گرفت. ایجاد نخستین تأسیسات آب لوله‌کشی در این محله به سال ۱۳۳۴ بازمی‌گردد که دو تن از خیریان با حفره چاهی عمیق و تأسیس شرکت آب‌کاخ، لوله‌کشی را ایجاد کردند.این محله هم‌اکنون از شمال به بزرگراه رسالت، از جنوب به خیابان جانبازان غربی، از شرق به ۱۶ متری دوم و از غرب به خیابان استاد حسن بنا محدود می‌شود.
در نهایت واپسین تلاش‌های برای توسعه کالبدی منطقه هشت تهران در سال‌های قبل از انقلاب به ایجاد و بسط و گسترش محله تهران‌پارس در سال ۱۳۵۰ بازمی‌گردد.

تهرانپارس به صورت شبکه شطرنجی و منظم وارد محدوده خدماتی منطقه هشت شهر تهران شد. در اولین طرح جامع تهران با پیشنهاد دسترسی محور رسالت به اراضی شرق از طریق جاده قدیم شمیران محله تهران‌پارس به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شد. همزمان با تفکیک اراضی و توسعه‌های شهری قسمت عمده‌ای از اراضی جنوب شرق محدوده (در اطراف جاده دماوند) به کاربری‌های صنعتی اختصاص یافت. این کاربری پهنه صنعتی مهمی را در جنوب محله تهرانپارس رقم زد.

شهروندان تهرانی از طریق ترمینال شرق به عنوان پایانه بین‌شهری به شهرهای شمالی ایران دسترسی دارند. این محله هم‌اکنون از شمال و شرق به بزرگراه رسالت از جنوب به خیابان دماوند و از غرب به بزرگراه شهید باقری محدود می‌شود

محدوده

این منطقه در دامنه شیب ملایم رشته کوه البرز در شمال کوه‌های سه تپه در شرق تهران قرار گرفته‌است. از به ارتفاعات کوه البرز، نیز به بزرگراه رسالت در منطقه چهار از جنوب به منطقه سیزده و جنگل‌های سرخه‌حصار و کوه‌های سه‌تپه می‌رسد. از غرب به سبلان جنوبی و استاد حسن بنا منتهی می‌شود

لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهرانپارس

نام کویی است که در شمال شرق شهر تهران، پایتخت ایران و در محدوده منطقه ۴ شهرداری تهران و نیز منطقه ۸ شهرداری تهران واقع شده‌است. این محله از سه طرف به پارک ملی خجیر، بوستان‌های جنگلی سرخه حصار، بوستان پلیس ، یاس فاطمی و لویزان، محدود شده است. طبق تقسیم‌بندی انجام شده توسط شهرداری تهران، این محله خود شامل دو قسمت تهران‌پارس شرقی و تهران‌پارس‌ غربی است.

تهران‌پارس غربی از غرب به بزرگراه شهید باقری، از شرق به بلوار شاهد (پروین)، از جنوب به خیابان دماوند و از شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین محدود می‌شود.

تهران‌پارس شرقی از شرق به خیابان‌های ۱۳۹ و بخشی از خیابان شهید شفیعی مکرم (۱۳۵)، از غرب به بلوار پروین (شاهد)، از جنوب به خیابان طالقانی و از شمال به بزرگراه شهید زین الدین محدود می‌شود.

همسایه این محله از شرق، محلات گلشن (خاک سفید) و جوادیه تهرانپارس هستند. تهرانپارس به دلیل داشتن شمار بسیاری رستوران و کافی‌شاپ و فست‌فود و همچنین تعداد زیادی پاساژ و مراکز تجاری و تفریحی به یکى از قطب هاى گردشگری مردم شرق تهران تبدیل شده است.[نیازمند منبع] محله تهرانپارس غربی از محله شرقی آن مدرن‌تر و دارای خانه‌های گران‌تری است.

بزرگراه‌هایی از قبیل رسالت (شهید سلیمانی)، شهید زین الدین، شهید باقری از این منطقه عبور می‌کنند.

از لحاظ مرزبندی با محلات اطراف، تهران پارس از شمال با محلات کوهسار و قنات کوثر و مجیدآباد، از غرب با محلات اوقاف و ده نارمک و دردشت و علم‌وصنعت، از جنوب با محلهٔ آشتیانی و از شرق با محلات گلشن و جوادیه در ارتباط است.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهرانپارس

خیابان‌ها و میدان‌های اصلی


تهرانپارس دارای ۶۰ کوچه بلند و افقی می‌باشد که از شماره ۱۰۱ در خروجی خیابان دماوند به میدان شقایق تا ۲۵۰ در بالای بزرگراه زین الدین خیابان استخر به صورت شماره‌های زوج طبقه‌بندی شده‌است.

همچنین تهرانپارس دارای ۱۱ خیابان عمودی بوده که به صورت فرد از خیابان ۱۰۳ تا ۱۳۹ نامگذاری شده‌اند. فرعی‌های کادوس (شهید سجده‌ای)، عادل (شهید آهنی آمینه)، زرین (شهید گلشنی)، رشید، رستم، گیو (برادران شهید مظفری) و پارسیان (شهید کمیل میرزازاده)، ۱۲۱ ( طاهری) ۱۲۳ ( اخوت )بخشی از این خیابان‌های عمودی هستند که هم‌چنان با نام قدیم خود شناخته می‌شوند.

خیابان ۱۳۱ هم‌اکنون به نام شهید شادالویی، خیابان ۱۳۳ به نام شهید شبستری، خیابان ۱۳۵ به نام شهید شفیعی مکرم، و خیابان ۱۳۷ به نام شهید سلطانی نام گذاری شده‌اند.

خیابان تیرانداز ( حدفاصل سه راه تهرانپارس تا فلکه چهارم)

بلوار اصلی تهرانپارس، که دارای ۴ فلکه بود و به شماره خوانده می شد یک خیابان شمالی-جنوبی است که از فلکه چهارم در زیر بزرگراه زین الدین در شمال آغاز شده و تا سه راه تهرانپارس در تقاطع خیابان دماوند منتهی می‌شود و به نام آرش (پدر هرمز آرش) نامیده شد. بعدها به آرش تیرانداز تغییر یافت و در بین اهالی تهرانپارس تیرانداز گفته شد.

بعد از انقلاب این خیابان از تیرانداز به حجر بن عدی و در حال حاضر به نام آیت الله خوشوقت نامیده می‌شود؛ هر چند که در مکالمات روزمره، بین اهالی هم‌چنان با نام قدیم خود یعنی تیرانداز شناخته می‌شود. خیابان تیرانداز دارای حاشیه تجاری بوده و به نوعی مرکز خرید ساکنین این منطقه است.

از میدان‌ها تنها دو فلکه باقی مانده است. فلکهٔ اول تهرانپارس که اخیرا به فلکه قمر بنی هاشم تغییر نام یافت.فلکه دوم که با شلوغ شدن محله و افزایش تعداد خودروها و دلایل دیگر راهی جز تغییر باقی نگذاشته بود با اصلاحات وسیع روبرو شد که امروز به یک تقاطع بزرگ به نام‌ چهار راه اشراق با اصلاحات هندسی زیبا تبدیل شده است.

فلکه سوم تهران‌پارس نیز با مصوبه شورای شهر تهران، فلکه سجادیه نامیده می‌شود. اما فلکه چهارم که انتهای خیابان تیرانداز بود ، پس از احداث بزرگراه شهید زین‌الدین، حذف شده‌ و به یک دور برگردان تغییر یافت. همچنین نقطه اتصال بزرگراه شهید قاسم سلیمانی و خیابان تیرانداز تقاطعی است به نام چهار راه تیر انداز که میان فلکه اول و دوم(چهار راه اشراق) قرار دارد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در فلکه سوم تهران‌پارس

خیابان مهم و اصلی دیگر، بلوار پروین (شاهد) است که از بزرگراه زین‌الدین در شمال آغاز شده و پس از رسیدن به میدان پروین (تقاطع بلوار پروین و خیابان ۱۹۶ شرقی)، چهارراه سید الشهدا (تقاطع بلوار پروین و خیابان جشنواره) و داشتن تقاطع با بزرگراه شهید قاسم سلیمانی، به انتهای جاده آبعلی و در ادامه به سه راه تهران‌پارس ختم می‌شود.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در دردشت

محله دردشت در استان تهران و در محدوده‌ی شرقی شهر تهران واقع شده است.

این محله در منطقه ۸ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه سردار سلیمانی و خیابان حیدرخانی، از شرق با خیابان صادقی، بزرگراه سردار سلیمانی شرق، بزرگراه باقری و بزرگراه سردار سلیمانی غرب، از جنوب با میدان شقایق و خیابان ثانی و از غرب با خیابان رودباری محدود شده است و با محله‌های ‌تهرانپارس غربی، تهرانپارس، نارمک شمالی، مدائن، نارمک، نارمک جنوبی، نارمک شرقی مجاورت دارد.


این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به رستوران ستاره فرهنگ، پارک یاسمن، بوستان معلم، بوستان گلدار، بوستان خبرنگار، پارک، پارک ارغوان، بازار میوه و تره بار دردشت، رستوران و غذاخوری آبادان خ ثانی اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در میدان نبوت

میدان نبوت (نام پیشین: میدان هفت حوض) یکی از بزرگترین میدان‌های شرقی تهران است. این میدان در قسمت جنوبی محله نارمک تهران و در منطقه ۸ شهرداری تهران قرار دارد و حالت مرکزی و همچنین تجاری در این محله دارد.

تاریخچه
میدان هفت حوض در واقع هسته اولیه محله نارمک تهران می باشد که حدود نیم قرن پیش به صورت کاملاً از پیش اندیشیده شده و شهرسازانه به صورت شطرنجی توسط فرانسوی‌ها ساخته شده و هفت حوض یکی از ۱۰۱ میدان سرسبز واقع در این محله می‌باشد. علت نامگذاری این میدان وجود هفت حوض در آن می‌باشد که پس از اصلاحات هندسی صورت گرفته بر روی آن این تعداد حوض‌ها حتی افزایش نیز پیدا کرد.

موقعیت
میدان هفت حوض، حدفاصل خیابان بهمن شرقی و مهرانپور، خیابان مدائن، چمن غربی و شرقی و خیابان سروان بختیاری واقع شده‌است. ایستگاه مترو سرسبز یکی از بهترین گزینه‌های دسترسی به این میدان می‌باشد که پس از طی مسیر کوتاهی از خیابان آیت می‌توان به میدان هفت حوض رسید. همچنین ایستگاه بی‌آرتی در خط پایانه علم و صنعت به خاوران (خط ۳) در ضلع جنوبی آن قرار دارد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در هفت حوض

هفت حوض از معدود میدان‌های تهران است که صرفاً نقش فلکه ترافیکی نداشته و در آن شاهد فعالیت‌های اجتماعی نیز هستیم. همه روزه افراد زیادی از نقاط مختلف تهران به دلیل جذابیت‌های مختلف آن و خرید از مغازه‌های اطراف آن مثل بورس زیورآلات و البسه یا گذراندن اوقات فراغت خود در کنار فضاهای سبز، حوضچه‌ها، آبنماها و اغذیه فروشی‌های متعدد واقع در اطراف میدان خود را به این نقطه می رسانند.

از ویژگی‌های مثبت دیگر در مورد میدان هفت حوض می‌توان به وجود مبلمان‌های شهری متعدد در داخل آن، مسیرهای ایمن برای عابر پیاده و نورپردازی زیبای آن در شب اشاره کرد. همچنین این میدان در مواقع خاص شاهد برگزاری رویدادهای خاص همچون عزاداری‌ها، اعیاد و برنامه‌های فرهنگی مختلف که توسط شهرداری تهران برگزار می شود می‌باشد.

مسجد النبی به عنوان یکی از مراکز بزرگ فرهنگی و مذهبی در سطح منطقه در ضلع شمال غربی میدان هفت حوض قرار دارد.

طراحی معماری این میدان توسط مهندس احمدرضا کلانتری صورت گرفته‌است. عملیات اجرایی بازسازی و بهسازی این میدان به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در سال ۱۳۸۹ آغاز و در سال ۱۳۹۰ به پایان رسید.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در نارمک

نارمَک نام محله‌ای واقع در منطقه ۸ و ۴ شرق و شمال شرق تهران است. در گذشته دهی در ۹ کیلومتری جنوب شرقی تجریش و ۵ کیلومتری راه شوسهٔ دماوند به تهران بوده‌ است.

تاریخچه و موقعیت مکانی

محلهٔ نارمک تهران یکی از مناطق تهران است که در جنوب ده نارمک ساخته شده‌است. نارمک یکی از مناطق خوش آب و هوا و سردسیری تهران به‌شمار می‌رود.این محله که در ضلع شمالی محلهٔ تهران‌نو و ضلع جنوبی و شرقی محلهٔ شمیران نو واقع شده، پیش از محله تهرانپارس در دههٔ ۳۰ توسط فرانسوی‌ها ساخته شد.این محله در سال ۱۳۳۰ شمسی برای سکونت فرهنگیان آموزش و پرورش ساخته شد.

این محله در ابتدا یک دهکده قدیمی و بسیار خوش آب و هوا در ۹ کیلومتری جنوب شرقی امامزاده صالح بوده که در مسیر لواسان، قرچک و رودبار قصران قرار داشته و تعداد ۱۰۰ نفر سکنه آن بوده‌اند. محصولات عمده این منطقه غلات و انار بوده

و بیشتر اهالی آن به کار باغبانی و زراعت اشتغال داشتند. در این منطقه تعداد زیادی باغ انار وجود داشته و انارهای آن به خوشمزگی و پرآبی شهرت فراوان داشته‌اند. کلمه نارمک هم به معنی مکیدن انار است. نارمک یعنی مکانی که انارهای درشتی در آن می‌روید.

این محله توسط بزرگراه شهید سلیمانی به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده‌است، قسمت شمالی که دارای هوای مطبوع تری است در منطقهٔ۴ شهرداری و قسمت جنوبی در منطقهٔ۸ شهرداری واقع شده‌ است.

میدان ها

این محله دارای ۱۰۴میدان است شامل میدان نبوت(هفت حوض) ،میدان رسالت،میدان هلال احمر،میدان الغدیر و ۱۰۰میدان دیگر است که با اعداد یک تا صد نامگذاری شده اند.

میدان رسالت بر روی مرز شمالی و جنوبی این محله قرار دارد،از ۱۰۳ میدان دیگر ۱۴میدان در نارمک شمالی و ۸۹میدان در نارمک جنوبی قرار گرفته است. میدان نبوت در نارمک جنوبی حالت مرکزی و تجاری دارد و بزرگترین میدان این محله از لحاظ مساحت است.

بلندترین حلقه میدانی این محله نیز برای میدان۷۳ با حلقه ای به مقدار ۶۶۰متر است. طول این میدان از طول میدان نبوت بیشتر است اما عرض بسیار کوتاه تری دارد. برخی از میدان های این محله و کوچه‌های نارمک شمالی نیز جزو مناطق اعیان‌نشین و گران‌قیمت شهر تهران نیز محسوب می‌شوند.

مراکز خرید

بازار هفت حوض، از اول چهارراه سرسبز تا انتهای خیابان آیت که به میدان نبوت می‌رسد، جزو مراکز مهم خرید، تفریحی،البسه،پارچه،مانتو،فست فود و… است. پاساژهای نبوت،امرالدستار،سون سنتر،طوبی،کویتی‌ها و… در این راسته واقع شده‌اند.

خیابان های مهم

خیابان های آیت،مهرگان(برادران صادقی)،هنگام،شهید ثانی(۴۶متری)،

گلبرگ،جانبازان،

دماوند،گلستان،سامان(شهیدبختیاری)سمنگان

،دردشت،فرجام،سراج،دلاوران،مدائن،چمن،جویبار

،لادن،رضوان،مهر(شهید رودباری)،مرجان(شهید محقق امین)،

شیرمرد(شهید سهیلیان) و آبادان(شهید غیاثی پور) است.

اماکن

این محله دارای مسجدهای بسیار است که یکی از مساجد معروف آن مسجد جامع نارمک در خیابان سمنگان است، مسجد معروف دیگر آن مسجدالنبی است که در میدان نبوت واقع است.

دانشگاه علم و صنعت ایران که یکی از دانشگاه‌های مطرح ایران در سطح جهان است و قدمت نزدیک به یک قرن دارد در این محله واقع شده‌است.

از بیمارستان‌های نارمک می‌توان به بیمارستان انصاری واقع در خیابان شهید ثانی و بیمارستان ارامنه واقع در میدان ۸۶ اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در مجیدیه

محله مجیدیه در استان تهران و در محدوده‌ی شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۴ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با میدان ملت، خیابان استاد حسن بنا و بزرگراه زین الدین، از شرق با بزرگراه امام علی و خیابان فرجام و از غرب با خیابان استاد حسن بنا شمالی، بزرگراه سردار سلیمانی و خیابان امیرنیا محدود شده است و با محله‌های ‌لویزان، حسین آباد، شمیران نو، دبستان، نارمک شمالی، فدک، کرمان، کاظم آباد، مجیدیه مجاورت دارد.
این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به مرکز خرید دنیای نور، رستوران پیاله، کافه رستوران روکو، بوستان مجیدیه، بوستان دهقان، پارک، بازار میوه و تره بار مجیدیه، پارک ملت شمس آباد، بوستان گلریز و بوستان جهان پناه اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در مدائن

محله مدائن در استان تهران و در محدوده‌ی شرقی شهر تهران واقع شده است.

این محله در منطقه ۸ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان آیت شمالی و بزرگراه سردار سلیمانی، از جنوب با خیابان ثانی و خیابان رودباری و از غرب با خیابان آیت جنوبی و میدان نبوت محدود شده است

و با محله‌های ‌نارمک شمالی، دردشت، هفت حوض، نارمک، نارمک جنوبی، نارمک شرقی مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به رستوران جوانان، بازار موبایل شرق، مجتمع تجاری امرالد استار، استخر دلفین نارمک، رستوران و کباب سنتی افق بناب، رستوران نمکدون محله مدائن، رستوران نارنج محله نارمک شمالی، رستوران نمکدون محله مدائن، رستوران نارنج محله نارمک شمالی و رستوران ایرانی اشاره کرد.

محله فدک در استان تهران و در محدوده‌ی شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۸ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه امام علی و بزرگراه سردار سلیمانی، از شرق با خیابان سمنگان و خیابان جانبازان غربی، از جنوب با خیابان ثانی، خیابان گلستان و خیابان گلشن دوست و از غرب با خیابان مدنی و خیابان حسین صفایی محدود شده است

و با محله‌های ‌مجیدیه، نارمک شمالی، کرمان، هفت حوض، نارمک، نارمک جنوبی، زرکش، تسلیحات، لشکر مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست

و از اماکن مهم این محله می‌توان به پارک فدک، مسجد جامع نارمک، فرهنگسرای گلستان، استخر فدک، بوستان اسلام پناه، مجتمع تجاری اداری پالمیرا، پارک، بوستان هلال احمر، مرکز خرید پالمیرا و بوستان گلبن اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در محله کرمان

محله کرمان در استان تهران و در محدوده‌ی شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۸ شهر تهران قرار گرفته است و از شرق با بزرگراه سردار سلیمانی و بزرگراه امام علی و از غرب با میدان امام رضا، خیابان گلشن دوست، خیابان جانبازان غربی، خیابان همایی، خیابان حسین صفایی و خیابان اثنی عشری محدود شده است

و با محله‌های ‌مجیدیه، نارمک شمالی، فدک، تسلیحات، لشکر مجاورت دارد.
این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان تمدن، بوستان گلبرگ، میدان میوه و تره بار کرمان، بوستان تابان، بوستان مینیاتوری، بوستان جانبازان، بوستان فارسیان، بوستان فردوس، بوستان اقاقیا و بوستان گلزار اشاره کرد.

محله لشگر در استان کرمانشاه و در محدوده‌ی جنوب غربی شهر کرمانشاه واقع شده است. این محله از شرق با خیابان شریعتی و خیابان شورا، از جنوب با خیابان دلگشا، خیابان اسعدی و میدان فردوسی و از غرب با خیابان اشرفی اصفهانی محدود شده است و با محله‌های ‌کسری، شهرک ژاندارمری، شهرک صادقیه، شریعتی، شهرک بعثت یک، سراب قنبر، خانقاه مجاورت دارد.


این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به سینما آزادی، رستوران حافظ، رستوران گل، مرکز تجاری فردوسی، رستوران آریایی، رستوران گلی خانوم یک و رستوران پی وند اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در سبلان

محله سبلان در استان تهران و در محدوده‌ی شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۸ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با میدان سبلان و خیابان جانبازان غربی، از شرق با خیابان مدنی، از جنوب با خیابان سبلان جنوبی و از غرب با بزرگراه صیاد شیرازی، خیابان سبلان شمالی و خیابان آزادی محدود شده است

و با محله‌های ‌دبستان، شاهد، ارامنه، حشمتیه، وحیدیه، تسلیحات، لشکر مجاورت دارد.
این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان کوثر، بوستان سمن، کافه رستوران گردو و مرکز خرید و شهربازی نارسیس اشاره کرد.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در تسلیحات

محله تسلیحات در استان تهران و در محدوده‌ی شرقی شهر تهران واقع شده است.

این محله در منطقه ۸ شهر تهران قرار گرفته است و از شرق با خیابان گلشن دوست و خیابان غیاثی پور، از جنوب با خیابان داوودی و از غرب با خیابان مدنی محدود شده است و با محله‌های ‌فدک، کرمان، زرکش، وحیدیه، سبلان، لشکر مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان بهارستان، رستوران گلستان، پارک محله تسلیحات، پارک محله تسلیحات، پارک محله تسلیحات، کتابخانه عمومی شهید آیت و کتابخانه شهید آیت اشاره کرد.لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 8 به صورت ویژه انجام میگیرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در وحیدیه

محله وحیدیه در استان تهران و در محدوده‌ی شرقی شهر تهران واقع شده است.

این محله در منطقه ۸ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان مدنی، از شرق با خیابان داوودی، از جنوب با خیابان دماوند و از غرب با خیابان سبلان جنوبی و خیابان سبلان شمالی محدود شده است

و با محله‌های ‌شاهد، ارامنه، زرکش، سبلان، تسلیحات، لشکر مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به سینما شاهد، بوستان نسترن، مجتمع تجاری مسعود، مرکز خرید امیر، پاساژ ولی عصر، تالار و رستوران گل گندم و استخر شهدا اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در زرکش

محله زرکش در استان تهران و در محدوده‌ی شرقی شهر تهران واقع شده است.

این محله در منطقه ۸ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان گلشن دوست، خیابان گلستان و خیابان ثانی، از شرق با خیابان سهیلیان، خیابان افشاری، خیابان دماوند و خیابان سی متری نیرو هوایی و از غرب با خیابان داوودی محدود شده است

و با محله‌های ‌نیرو هوایی، فدک، نارمک جنوبی، امامت، وحیدیه، تسلیحات مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان گل مریم، بوستان کاج، رستوران گلستان محله زرکش، رستوران رافعی نارمک محله زرکش، رستوران گلستان محله زرکش، رستوران رافعی نارمک محله زرکش و رستوران فودلند اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 8

لوله بازکنی مقصود در مناطق مختلف منطقه 8 لوله بازکنی و تخلیه چاه را با بهترین متخصصین در این حوزه انجام میدهد

 

Call Now Button