جمعه, اردیبهشت ۲۸

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 9 تهران

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 9

منطقه ۹ شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در غرب شهر تهران قرار دارد. محدوده این منطقه از شمال به خیابان آزادی و جاده مخصوص کرج از جنوب به بزرگراه فتح و ۴۵ متری زرند، از شرق به خیابان شهیدان، خیابان سادات و از غرب به مسیل کن منتهی می‌شود.این منطقه از ۲ ناحیه تشکیل شده‌است و دارای ۸ محله می‌باشد.

ناحیه ۱ شامل ۳ محله و ناحیه ۲ شامل ۵ محله می‌باشد. از مهم‌ترین اماکن این منطقه می‌توان به برج آزادی و فرودگاه مهرآباد، پادگان جی، پارک المهدی اشاره کرد.از محله‌های آن می‌توان از خیابان آذری، مهرآباد جنوبی، شمشیری، استاد معین، امامزاده عبدالله، سرآسیاب مهرآباد و فتح صنعتی نام برد.در این منطقه ۲۵ بوستان قرار دارد تا سال ۱۴۰۰ مساحت کل فضای سبز آن ۲۸۲ هکتار است.

سرانه فضای سبز در این منطقه (با احتساب فضای سبز عمومی) ۱۷/۸۱ متر مربع است.در این منطقه مراکز صنعتی و نظامی متعدد نیز وجود دارد. این منطقه نیز چندین شهرک دارد

در این بخش اطلاعات دربارهٔ محدوده و وسعت و جمعیت و ویژگی منطقه ارائه می‌شود.

 

محدوده
محدوده این منطقه از شمال به خیابان آزادی و جاده مخصوص کرج از جنوب به بزرگراه فتح و ۴۵ متری زرند – از شرق به خیابان‌های شهیدان و سادات و از غرب به مسیل کن منتهی می‌شود. ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۹ واقع در خیابان آزادی تقاطع خیابان استاد معین (میدان استاد معین) است.

وسعت و جمعیت
این منطقه با وسعتی نزدیک به ۱۹/۸ کیلومتر مربع جمعیتی بالغ بر ۱۷۴۱۱۵ نفر را در خود جای داده‌است اغلب آنها در محله‌های: هاشمی – شمشیری – شهید دستغیب – مهرآباد و سی متری جی سکونت دارند

.همچنین بر اساس گزارش مرکز آما ایران جمعیت این منطقه براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ ایران، ۱۷۴٬۲۳۹ نفر (۵۷٬۶۸۸ خانوار) شامل ۸۸٬۱۶۳ مرد و ۸۶٬۰۷۶ زن عنوان شده‌است

لوله بازکنی و تخلیه چاه محله امام زاده عبدالله

محله امامزاده عبدالله در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۹ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان نوری نیارکی، بلوار شهید زاهد و بلوار استاد معین، از شرق با خیابان سادات و بزرگراه یادگار امام، از جنوب با خیابان شبیری، خیابان قزوین و خیابان چهل و پنج متری زرند و از غرب با بزرگراه آیت الله سعیدی محدود شده است

و با محله‌های ‌فرودگاه مهرآباد، جی، شمشیری، هاشمی، مهرآباد جنوبی، آذری، شهید دستغیب، شبیری مجاورت دارد.


این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به استخر بزرگ زیتون، بوستان جرجانی، بوستان گلها، رستوران دادسرا محله امامزاده عبدالله، رستوران، رستوران دادسرا محله امامزاده عبدالله، بازار محله ای یاسمن و بازار میوه و تره بار سی متری جی اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه مهرآباد جنوبی

محله مهرآباد جنوبی در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۹ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه آیت الله سعیدی، از جنوب با خیابان شمشیری و از غرب با خیابان امام محمد باقر، بزرگراه فتح و خیابان عبدالهی محدود شده است و با محله‌های ‌فرودگاه مهرآباد، جی، امامزاده عبدالله، شمشیری، سرآسیاب مهرآباد، شهید دستغیب مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان فتح، بوستان لاله، بوستان لادن، پارک، مجتمع تجاری اداری، رستوران خانسالار، رستوران کباب سرای عمو اکبر، رستوران چلوکبابی بهار محله مهرآباد جنوبی، رستوران کباب پیچ و رستوران چلوکبابی بهار محله مهرآباد جنوبی اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه شمشیری

محله شمشیری در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۹ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه آیت الله سعیدی، خیابان دانشگاه هوایی شمالی و خیابان شمشیری، از شرق با خیابان قزوین، خیابان قدرت پاکی و خیابان شبیری، از جنوب با بلوار زرند و از غرب با خیابان دانشگاه هوایی جنوبی محدود شده است و با محله‌های ‌امامزاده عبدالله، سرآسیاب مهرآباد، مهرآباد جنوبی، تولید دارو، آذری، شبیری مجاورت دارد.


این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان شمشیری، بوستان توحید، مجتمع تجاری اداری، رستوران خانسالار، رستوران چلوکباب بهشت محله شمشیری، رستوران چلوکباب بهشت محله شمشیری، کتابخانه رشد و استخر اشاره کرد.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه سرآسیاب مهرآباد

محله سرآسیاب مهرآباد در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۹ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان عبدالهی، بزرگراه فتح و خیابان امام محمد باقر، از شرق با خیابان دانشگاه هوایی شمالی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی و خیابان شمشیری، از جنوب با بلوار زرند و از غرب با خیابان کاربر محدود شده است

و با محله‌های ‌فرودگاه مهرآباد، فتح، شهرک امام خمینی، شمشیری، مهرآباد جنوبی، تولید دارو مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان کوکب، استخر شهید علیپور، رستوران چلوکبابی گلستان، بوستان شقایق، پارک، بوستان شهید علی خوش لفظ، رستوران جگرسرای راک محله سرآسیاب مهرآباد، رستوران جگرسرای راک محله سرآسیاب مهرآباد، بازار محله ای فتح و پاساژ طلاچیان اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در فتح

محله فتح در استان تهران و در محدوده‌ی جنوب غربی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۹ شهر تهران قرار گرفته است و از شرق با خیابان کاربر، از جنوب با بلوار زرند و بلوار بهار و از غرب با بزرگراه فتح محدود شده است

و با محله‌های ‌فرودگاه مهرآباد، خلیج فارس شمالی، تهرانسر شمالی، هفده شهریور، شهرک امام خمینی، سرآسیاب مهرآباد مجاورت دارد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در محله دکتر هوشیار

محله دکتر هوشیار در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۹ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بلوار اکبری و میدان استاد معین، از شرق با خیابان شهیدان و میدان هوشیار، از جنوب با بزرگراه یادگار امام و خیابان هاشمی و از غرب با بلوار استاد معین و خیابان دامپزشکی محدود شده است و با محله‌های ‌جی، طرشت، استاد معین، هاشمی، زنجان، شهید دستغیب مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به معین مال، کافه رستوران نسکو، بوستان آزادی، بوستان استاد معین، بوستان خانواده، بوستان رضوان، رستوران هانی محله جی، رستوران هانی محله جی، رستوران سفیران ارشانیلار محله جی و رستوران سفیران ارشانیلار محله جی اشاره کرد.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه در استاد معین

محله استاد معین در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۹ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با میدان آزادی، بزرگراه جناح، خیابان آزادی و بلوار عزیزی، از شرق با بلوار استاد معین، بلوار اکبری، خیابان ‌‌‌‌، میدان استاد معین و خیابان دامپزشکی، از جنوب با خیابان هاشمی و خیابان علی یاری و از غرب با بزرگراه آیت الله سعیدی محدود شده است

و با محله‌های ‌فرودگاه مهرآباد، جی، آپادانا، طرشت، دکتر هوشیار، شهید دستغیب مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان المهدی، بازار میوه و تره بار هاشمی، رستوران برج آزادی، برج آزادی محله جی، بوستان لعل آخر، رستوران دیزی میزی، بازار تجارت ابزار مهندسی ایرانیان، برج آزادی محله جی، موزه برج آزادی و مجتمع نانوایی بازار تره بار آزادی اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در دستغیب

محله شهید دستغیب در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است.

این محله در منطقه ۹ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان هاشمی و خیابان مبینی، از شرق با بزرگراه یادگار امام، از جنوب با خیابان نوری نیارکی و بزرگراه آیت الله سعیدی و از غرب با بلوار شهید زاهد و خیابان علی یاری محدود شده است و با محله‌های ‌فرودگاه مهرآباد، جی، امامزاده عبدالله، دکتر هوشیار، استاد معین، هاشمی، زنجان، مهرآباد جنوبی مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان معلم، بوستان هاشمی، بوستان ارغوان، بوستان کوثر، بوستان مهر، کتابخانه شهید امیر کاشانی، پارک، تیولی سنتر، کافه رستوران قصرالشمس و رستوران تهیه غذای خانباجی اشاره کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه 9

لوله بازکنی و تخلیه چاه  مقصود در منطقه 9 توسط تکنسین های حرفه ای  انجام میگیرد.

 

 

Call Now Button