جمعه, اردیبهشت ۲۸

رفع گرفتگی لوله فاضلاب توسط واترجت

0

تشخیص محل دقیق گرفتگی لوله و رفع گرفتگی لوله

آیا میدانید کارگران و مهندسین چگونه مسیر لوله فاضلاب را تشخیص می دهند و همچنین چگونه مسدودی را با واترجت حل می کنند.

تشخیص مسیر لوله فاضلاب: اولین قدم برای تشخیص مسیر لوله فاضلاب، بررسی و آنالیز نقشه ها و طرح های فنی است. مهندسین و کارشناسان با استفاده از این نقشه ها، موقعیت و جریان آب در لوله ها را تعیین می کنند.

 

استفاده از سیستم های تشخیص تصویری: برای تشخیص دقیق تر مسیر لوله فاضلاب و شناسایی مسدودی ها، از سیستم های تشخیص تصویری مانند دوربین های تلویزیونی صنعتی و سنسور های متناوب استفاده می شود. این سیستم ها به کاربر اجازه می دهند تا درون لوله ها را بررسی کنند و مسدودی ها، خرابی ها و خطرات محتمل را تشخیص دهند.

 

استفاده از واترجت: وقتی که مسدودی در لوله فاضلاب شناسایی می شود، کارگران و مهندسین برای رفع مسدودی مسیر از واترجت استفاده می کنند. واترجت یک سیستم قدرتمند است که آب را با فشار بالا به لوله فاضلاب می فشارد و باعث برداشت مسدودی و بازگشت جریان آب به حالت عادی می شود.

 

رفع مسدودی: با استفاده از واترجت، کارگران و مهندسین لوله فاضلاب را با فشار آب تمیز کرده و مسدودی را رفع می‌کنند.  در صورتی که مسدودی بسیار سخت باشد، از ابزارهای مکانیکی مانند بیل مکانیکی نیز برای کندن و در آوردن لوله استفاده می شود.

همانطورکه در تصویر بالا ملاحظه می‌فرمایید سیستم فشار قوی واترجت جهت رفع مسدودی مسیر  خط لوله فاضلاب به کار گرفته شده .

لازم به ذکر است بدانید که ماشین واترجت تنها برای رفع مسدودی نیست، بلکه هرچند وقت یکبار لوله های فاضلاب شهری یا مجتمع های بزرگ  حتما باید قبل از گرفتگی و مسدودی کامل برسی و توسط دستگاه واترجت  شستشو داده شوند

شرکت خدمات لوله بازکنی مقصود با 100شعبه در سرتاسر تهران وبا بیش از 30سال تجربه آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز میباشد برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب خانگی ویا خط فاظلاب شهری کافیست با شماره 09194443131تماس حاصل فرمایید تا کمتر از نیم ساعت نیروی مربوطه از نزدیکترین شعبه برای رفع مشکل شما عزیزان به آدرس فوق ارسال گردد

امروز تماس بگیرید مشکلات لوله کشی  خود را به متخصصانی که بیش از 35 سال تجربه دارند توضیح داده و به آنها اعتماد کنید.  با شماره 09194443131 تماس بگیرید.

 

لطفا دیدگاه خود را بنویسید (-:

Call Now Button