جمعه, اردیبهشت ۲۸

لوله بازکنی بدون دخالت دست و بدونه فنرزدن

0

لوله بازکنی بدون دخالت دست توسط تراکم هوا به وسیله یک دستگاه خاصی صورت می‌گیرد که به عنوان تراکم هوا یا پرشر است که در اصطلاح به آن همچنین پمپ هوا گفته می‌شود. این دستگاه با ایجاد فشار هوا، لوله‌ها را از لجن، چربی و سایر مواد مسدود شده پاک می‌کند.

فرایند لوله بازکنی بدون دخالت دست توسط تراکم هوا به شرح زیر است:

1. ابتدا تراکم هوا (پمپ هوا) را در نقطه دسترسی به لوله قرار می‌دهید. معمولاً این دستگاه دارای یک خرطوم انعطاف‌پذیر است که به لوله مورد نظر متصل می‌شود.

2. سپس تراکم هوا را روشن کرده و فشار هوا را افزایش می‌دهید. این فشار هوا باعث ایجاد یک جریان قوی در داخل لوله مسدود شده می‌شود.

3. با افزایش فشار هوا، لجن، چربی و سایر مواد مسدود شده در داخل لوله به طور قابل ملاحظه‌ای حرکت می‌کنند و به سمت نقطه خروجی یا سینک لوله جا به جا می‌شوند.

4. هنگامی که مواد مسدود شده به سمت سینک لوله حرکت می‌کنند، آنها به طور کامل از لوله خارج می‌شوند و لوله به حالت عادی برمی‌گردد

مزیت اصلی این روش این است که نیازی به دخالت دستی در لوله بازکنی نیست و فقط با استفاده از فشار هوا می‌توان لوله را پاک کرد. واینکه آسیب کمتری نصبت به فنرزنی دارد همچنین، این روش برای لوله‌های بزرگ و کوچک قابل استفاده است و می‌تواند مواد مسدود شده را به طور کامل از لوله خارج کند.

09194443131 مقصود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لطفا دیدگاه خود را بنویسید (-:

Call Now Button