جمعه, اردیبهشت ۲۸

لوله بازکنی شمال تهران،ولنجک،تجریش،نیاوران،پارک وی

0
تعمیرات توالت و حمام درتهران

رفع گرفتگی لوله توالت ایرانی و فرنگی

لوله بازکنی شمال تهران، فوری و شبانه روزی

چه در نیمه شب، چه در آخر هفته یا در تعطیلات، معیوب شدن و انسداد لوله مشکلی است که وقت نمی شناسد و همواره احتمال رخ دادن آن وجود دارد. در این طور مواقع فقط یک تیم متخصص لوله بازکنی می تواند به صورت فوری در محل حاضر شده و خیال شما را آسوده کند. شما می توانید به کیفیت و حرفه ای بودن کار اعضای تیم لوله کشی مقصود ( با شماره تماس ۰۹۱۹۴۴۴۳۱۳۱) اعتماد کنید. تکنسین های لوله کشی ما در تعمیر لوله متخصص هستند. آنها لوله های شما را ابتدا عیب یابی و سپس سرویس می کنند. در نهایت نیز سیستم لوله کشی ساختمان شما را تست می کنند تا مطمئن شوند به درستی کار می کند.

 

 

 

معرفی خدمات شبانه روزی لوله بازکنی مقصود در شمال تهران

به کیفیت و حرفه ای بودن کار اعضای تیم لوله کشی مقصود ( با شماره تماس ۰۹۱۹۴۴۴۳۱۳۱) اعتماد کنید

 

برخی از مشکلات و دلایل خرابی و مسدودی لوله ها

لوله بازکنی یک روش برای رفع گرفتگی و انسداد لوله‌های فاضلابی است. این مشکل معمولاً به دلیل تجمع زباله، چربی، یا اشیاء دیگر درون لوله‌ها رخ می‌دهد.

 

برای رفع مسدودی برخی از گرفتگی ها می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید

 

 

 

استفاده از آب داغ: آب داغ می‌تواند مواد را نرم کند و لوله را باز کند. می‌توانید آبی که در حال جوشیدن است را بر روی لوله بپاشید یا در لوله ریخته و پس از مدتی با فشار آب لوله را شستشو کنید

 

 

 

استفاده از پمپ دستی: یک پمپ دستی می‌تواند از طریق تولید فشار در لوله به باز کردن آن کمک کند. با قرار دادن پمپ در بالای لوله و ساخت فشار، می‌توانید گرفتگی را برطرف کنید در پایین چند نمونه از لوله بازکن های شرکتی و کاملا بی خطر را به شما معرفی خواهیم کرد

 

استفاده از مایع لوله بازکنی من، لوله بازکنی من یکی از محلول های بسیار قوی است که در باز کردن لوله های گرفته بسیار تاثیر گذار و مفید است

 

در صورتی که روشهای دستی جواب نداد می‌توانید از ابزارهای خاصی مانند اسید لوله بازکنی که خطرناکترین مایع در لوله بازکنی محسوب میشود (لوله بازکنی شیمیایی) یا لوله بازکنی مکانیکی (استفاده از یک کابل فلزی برای خرد کردن گرفتگی) استفاده کنید

به هر حال، توصیه می‌شود در صورتی که گرفتگی شدید است یا راه حلهای دستی لوله بازکنی تأثیرگذار نیستند، از خدمات یک تکنسین حرفه‌ای لوله بازکنی استفاده کنید

 

سیستم های لوله کشی به عنوان محل عبور و انتقال آب و فاضلاب ساختمان همواره در معرض خرابی و مسدود شدن هستند. در اینجا برخی از شایعترین مشکلات احتمالی برای لوله ها جهت آگاهی بخشیدن به شما عزیزان بیان می شوند:

 

انسداد لوله: تجمع لجن و رسوب یا یک جسم خارجی جریان مناسب آب را می بندد یا آنکه مانع تمیز شدن عادی لوله ها می شود و برای این کار محدودیت ایجاد می کند.

خوردگی لوله: خوردگی های لوله ها علل مختلفی دارند که منجر به فروپاشی و شکستگی لوله ها می گردد.

نشتی ناشی از اتصالات: شکستگی و خرابی ناشی از اتصالات لوله ها می تواند منجر به خروج آب لوله ها و پخش آن در محیط اطراف شود.

رشد ریشه گیاهان در محل خط لوله فاضلاب: ریشه های درختان یا درختچه ها گاهی به خط فاضلاب حمله کرده و به آن آسیب می رساند؛ این امر حتی گاهی از تمیز شدن عادی لوله ها هم جلوگیری می کند.

نامرغوبی لوله ها: لوله های کم کیفیت زودتر از معمول فرسوده و خورده می شوند و از هر کدام از موارد فوق آسیب می پذیرند.

خرابی و انسداد لوله ها قطعا یک دلیل محکم دارد که ناگهانی و یا به مرور زمان رخ می دهد. فرقی ندارد علت خرابی لوله و مسدودی و نشتی آنها کدام یک از موارد فوق است، به محض خرابی لوله ها ضرورت دارد که مشکل بررسی شده و در اسرع وقت برطرف شود.

 

برخی از مشکلات و دلایل خرابی و مسدودی لوله ها

خرابی و انسداد لوله ها قطعا یک دلیل محکم دارد که ناگهانی و یا به مرور زمان رخ می دهد

مشکلات انسداد لوله ها هر کدام به نوبه خود دردسر آفرین می باشند و حل آنها از عهده افراد معمولی خارج است و زندگی را مختل می کنند. برای رفع مشکل لوله ها می توان اقدامات مختلفی انجام داد. اما، عیب یابی و تشخیص مشکل لوله ها مهارت میخواهد زیرا، رفع ایراد سیستم های لوله کشی باید طبق مشکل آنها صورت پذیرد. این وظایف و خدمات را لوله بازکنی های ماهر و مجهز متقبل شده و به راحتی برطرف می کنند.

 

لوله بازکنی مقصود در شمال تهران به عنوان فعالترین مرکز لوله بازکنی با چندین شعبه در شمال شهر تهران از جمله مجهزترین مراکز در امور لوله بازکنی تهران و تخلیه چاه می باشد. این مجموعه بسیاری از مشکلات سیستم های لوله کشی و فاضلاب ساختمانها را به صورت فوری حل می کند.

از جمله خدمات ویژه مجموعه برای مشتریان می توان به موارد زیر اشاره داشت:

توافق قیمت کار با مشتری پیش از انجام خدمات و دریافت دستمزد در صورت رضایت مشتری از خدمات.

انجام خدمات به طور صددرصد تضمینی.

ارائه فاکتور رسمی در قبال خدمات و سرویس های ارائه شده با ضمانت یک سال به مشتریان.

در نظر گرفتن تخفیفات 50 درصدی برای مشتریان دارای فاکتورها و کارت های ویزیت خدمات پیشین.

در هر ساعت از شبانه روز اگر با مشکل گرفتگی لوله مواجه شدید کافیست تلفن خود را برداشته و با شماره 09194443131☎️شرکت لوله بازکنی مقصود تماس حاصل فرمایید

لطفا دیدگاه خود را بنویسید (-:

Call Now Button