جمعه, اردیبهشت ۱۴

لوله بازکنی قیطریه

0
تخریب و برداشتن توالت ایرانی

لوله بازکنی توالت ایرانی و فرنگی در منطقه قیطریه



رفع گرفتگی توالت،توالت مسدود شده در قیطریه

گرفتگی توالت همیشه؟😟صبح که از خواب بیدار می شوید، به توالت بروید، کارتان را تمام کنید و توالت را بشویید. اما به جای پایین رفتن فضولات از چاهک توالت، آب همراه با هر آنچه که در کاسه گذاشته ید بالا می آید.! آیا در آن لحظه وحشت نمی کنید؟!😳

دیدن گرفتگی توالت شما احتمالا یکی از منزجر کننده ترین  چیزهایی است که با آن روبرو خواهید شد. و می تواند باعث ناراحتی جدی برای کل خانواده شود. برای جلوگیری از چنین ناراحتی‌هایی، باید اذعان کنید که توالت شما می‌تواند به دلایل مختلفی مسدود شود. دانستن علت گرفتگی توالت و رعایت اقدامات پیشگیرانه به شما کمک می کند تا از تکرار چنین اشتباهاتی جلوگیری کنید و از خدمات پرهزینه لوله بازکنی فاضلاب جلوگیری کنید.
شرکت لوله بازکنی مقصود: شما یک لوله بازکنی در نزدیکی خود پیدا کنید
علل شایع گرفتگی توالت
شستشوی اقلام غیر قابل شستشو
تنها زباله ای که باید در توالت تخلیه کنید، زباله های انسانی و دستمال توالت است. اما حوله های کاغذی، نوار بهداشتی و دستمال مرطوب کودک نباید در توالت ریخته شوند. از اعضای خانواده خود آگاه باشید که چه چیزی برای شست و شوی بی خطر است و چه چیزی غیرقابل خطر است. همچنین ایده خوبی است که یک سطل زباله بزرگ در حمام خود نگه دارید تا وسایل غیرقابل شست و شو را راحت تر دفع کنید.
شتر گلویی توالت مسدود شده است
شتر گلویی یک لوله S شکل است که توالت شما و خط تخلیه را ترکیب می کند. اگر چیزی مانند گیره مو یا مسواک در توالت ریخته شود، ممکن است در شتر گلویی گیر کرده باشد. سپس، هر بار که شستشو می دهید، زباله های بیشتری در اطراف این جسم به دام میافتد و در نهایت منجر به گرفتگی می شود. استفاده از پیستون باید هرگونه انسداد را از بین ببرد و گرفتگی را از بین ببرد. و اگر گرفتگی های سرسخت بیشتری وجود دارد، می توان آن را با فنر لوله بازکنی حل کرد‌.
مشکل در خط اصلی فاضلاب
به دلیل مشکل خط فاضلاب، توالت فرنگی دچار گرفتگی می شود. نقص در شیر پساب نصب شده در خط فاضلاب شما می تواند یک نسخه پشتیبان ایجاد کند. متأسفانه، شما نیاز به یک متخصص دارید تا خط فاضلاب شما را بررسی کند تا ببیند آیا مشکلی وجود دارد یا خیر. نادیده گرفتن مشکلات خط فاضلاب به این معنی است که توالت شما همچنان مسدود می شود و در نهایت آسیب بیشتری به سیستم لوله کشی خانه شما وارد می کند. اگر مشکوک به گرفتگی خط فاضلاب هستید با یک لوله کش تماس بگیرید تا خدمات تعمیر فاضلاب را برنامه ریزی کند.
دریچه لوله کشی مسدود شده است
تمام لوله های فاضلاب توالت شما سقف شما را بیرون می کشد. این به شما کمک می کند فلاش تانک خوبی داشته باشید. اگر دریچه هوا خراب یا مسدود شود، توالت شما به آرامی تخلیه می شود یا تخلیه نمی شود و منجر به مشکل گرفتگی می شود.
به پشت بام خانه خود بروید و محل نفوذ دریچه توالت از پشت بام را پیدا کنید. درپوش هواکش را بردارید تا آلودگی وارد شده به دریچه را بررسی کنید. وارد دریچه شوید و هر گونه زباله ای را که میتوانید لمس کنید بردارید. اما، تمیز کردن دریچه‌های هوا با کمک یک متخصص بهترین ایده است، زیرا تشخیص انسداد ممکن است سخت باشد و برای از بین بردن آن نیاز به ابزار خاصی دارد.
لوله کشی قدیمی تر
اگر توالت شما خط لوله قدیمی دارد، ممکن است توالت نتواند زباله های زیادی را تحمل کند.
بنابراین ممکن است لازم باشد کار لوله کشی خود را با یک لوله جدید جایگزین کنید.
توصیه می کنیم که عملکرد داخلی توالت خود را به طور دوره ای بررسی کنید تا مطمئن شوید که قطعات در شرایط خوبی هستند و به خوبی کار می کنند. به طور مشابه، هنگامی که صحبت از محافظت از خانه شما در برابر آسیب آب می شود، بیشتر تعمیرات لوله کشی بهتر است به متخصصان واگذار شود. آنها آموزش، آموزش و سالها تجربه حین کار را پشت سر می گذارند تا بتوانند به طور دقیق محل نشتی و رفع گرفتگی ها را بدون آسیب رساندن به لوله ها شناسایی و تعمیر کنند. برای آموزش رفع گرفتگی توالت فرنگی با ما تماس بگیرید.
دلایل تماس با یک لوله کش حرفه ای در تهران بزرگ به دلیل گرفتگی توالت
تعمیر و نگهداری ایمن
هنگام تعمیر گرفتگی توالت و تعمیر و نگهداری ساختمان، ایمنی حرف اول را می زند. کارهای تعمیراتی مانند تعویض لوله کشی و خطوط فاضلاب نیاز به حفاری دارد. لوله کش های حرفه ای می دانند که خطوط در کجا اجرا می شوند، سیستم های فاضلاب چگونه کار می کنند و چگونه می توانند با خیال راحت به لوله ها دسترسی پیدا کنند و آنها را تعویض کنند.
از آسیب آب جلوگیری کنید
در حالی که با گرفتگی توالت ها برخورد می کنید، تعمیر نکردن به درستی می تواند باعث سیل و آسیب آب به خانه شما شود. لوله کش های حرفه ای می دانند چگونه گرفتگی توالت شما را بدون ایجاد نشتی یا سیل تعمیر کنند. حتی پس از اتمام تعمیر توالت‌های مسدود شده، لوله‌ بازکنی های  حرفه‌ای تعمیر را آزمایش می‌کنند تا از عدم نشتی اطمینان حاصل کنند.
جلوگیری از مشکلات آینده
لوله کش های حرفه ای نه تنها توالت گرفتگی شما را تعمیر می کنند، بلکه به شما آموزش می دهند یا به شما یاد می دهند که چگونه از این مشکل در آینده جلوگیری کنید.
با جدیدترین تجهیزات و محصولات موجود است
لوله کش های حرفه ای از جدیدترین تجهیزات استفاده می کنند و محصولات خود را از تامین کنندگان حرفه ای می گیرند که فقط به پیمانکاران می فروشند. اینها معمولاً کیفیت بالاتر و ماندگاری بیشتری دارند.
اگر توالت شما مسدود شد، وحشت نکنید، اما اگر علت آن را نمی‌دانید یا خودتان نمی‌توانید آن را رفع کنید، کمک ما فقط یک تماس در تمام نقاط  قیطریه به شماست امروز با ما با شماره 09194443131تماس بگیرید و گرفتگی توالت خود را رفع کنید

لطفا دیدگاه خود را بنویسید (-:

Call Now Button